Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Nu drar vi!

Skrivet av Ulrika m Olle-00 & Ellen-04
Hej på ett tag. Imorgon kl 8.15 lyfter planet till London och på kvällen åker vi vidare till Bangnkok. Sen ska vi resa runt i Asien, Nya Zeeland och Australien och kommer hem lagom till valborg.

Det känns inte lika kul längre att åka efter naturkatastrofen, men det ska ändå bli skönt att äntligen komma iväg. Vi har varit tvungna att lägga om rutten en del, men det blir nog bra.

Ellen började gå för någon månade sen (när hon var 8 mån) och har nu i stort sett övergett krypandet. Det blir nog kul på planet....not!

Ha det så bra allihopa! Grattis i förskott till de barn som hinner fylla ett år medan vi är borta också! Ellen kommer fira ettårsdagen på Nya Zeeland.
Svar på tråden: Nu drar vi!

Härligt!

Skrivet av  Katarina m. O 040327
Hoppas att ni får en underbar resa! Ni ska göra det som är min största dröm här i livet (om man bortser från barn och rikedom :D), att få luffa runt i Asien.

När det gäller naturkatastrofen så finns det nog inget bättre sätt att hjälpa till än att åka dit. Det är just det de behöver, att få in pengar på turisterna så att de kan börja leva igen:) Ni undviker säkert de värst drabbade områdena :)

 

Ha det så mysigt...

Skrivet av  Loppan m Freja 27/3
...och var rädda om varandra! Och berätta aaallt för oss bleka vinter-fisar när ni kommer tillbax!
 

Amen va tusan!

Skrivet av  Selmas mamma
Avis så det heter duga! Även om detta med tsunamin inte är kul för någon.

Min syster är just nu i Cambodia, och verkar överförtjust i Ankor Wat. Men det kanske inte är nåt för två småttingar. Vet ej.

Hoppas verkligen att ni får en fantastisk resa och om ni har möjlighet får ni ju jättegärna hoppa in här och rapportera lite. Jag är ju så AVUNDSJUK!

Hälsa Sussi och Ellen.

Paula&Selma
 

Artiklar från Familjeliv