Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

sådär

Skrivet av Jessica med Melissa 02 och bf 30/1 *på b
nu är nästan hela julen bortstädad. Har julgardinerna kvar på överväningen och i köket nere men de ska väck imorrn. Melissa tyckte att det var lite konstigt när vi slängde ut granen... men tycker nog att det är skönt med.. lite mer plats att leka på :).

Har tokstädat idag på nedervåningen samt att jag även börjat på övervåning. Kom på mig själv att inte ta i så hårt... måste knipa ikväll/natt eftersom sambon befinner sig i Umeå inatt....

Tror dock inte att jag kommer att få för tidigt men jag hoppas att pysen2 vill komma ut till oss nästa vecka :)

Ha det bra!!!
Svar på tråden: sådär

Här åkte julen också ut i helgen!

Skrivet av  LA bf 23/1
Älskar julpynt men fick nog efter nyår i år. Dels var solen framme hela tiden så vi hade underbara vårdagar och då behövs ju inte ljuset på samma sätt.
Vill också att allt ska var klart inför det nya som ska komma. Ser verkligen fram emot detta nya lilla liv!
 

Julgranen packades ner...

Skrivet av  Kakmonstret, smulan +5
och min 2½ åring tyckte nog att det var lika kul att plocka ner som att plocka upp den.

Hon tog så försiktigt i glasänglarna och sa -De är det vackraste... Det var nästan så att jag funderade på om det finns någon bra plats för dem i hennes rum ;-).

Annars har jag adventsljusstakarna kvar, vi kom på att vi ska köpa lampor till vissa av våra fönster för det kommer nog bli väldigt mörkt utan ljusstakarna :-(.

Ha det så bra du med.
 

Artiklar från Familjeliv