Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Tvärläge!!!

Skrivet av Petra m Felicia -02 och bf 27/1
Idag när bm skulle känna på bebisens huvud så hittade hon det inte. Jag har haft ont på vänster sida vid revbenen så jag anade direkt att bebis vänt sig och när bm kollade med ul. så var huvudet på sidan och rumpan var det som tryckte på mina revben:( Så imorgon ska jag till Sös på ul. och sen till förlossningsmott. På fredag går jag in i v 39 och jag vill inte göra snitt. Om dom gör vändningsförsök imorgon så håll tummen för mig. Annars trodde bm att jag kanske får komma tillbaka på torsdag. Jag såg tipsen nedan så jag ska testa det ikväll...hihi!
Sköt om er Kram
Svar på tråden: Tvärläge!!!

Oj då...

Skrivet av  Camilla m Nathalie + bf 1/2
Hoppas allt går bra nu.... jag ska hålla mina tummar för dig!
 

ajdå...

Skrivet av  Maja, Edvin & Pyret 14/1
vilken liten buse du har i magen. Jag går själv och är lite småorolig för vad min ska hitta på. Edvin la sig i säte på slutet nämligen och då hade jag tid för vändning. Nu rättade han till sig igen så det behövdes aldrig. Hoppas på detsamma för dig! I mitt fall så är det så att jag har en hjärtformad livmoder som gjort att han snurrat runt. Hoppas Pyret inte får för sig nåt nu. Sist var Pyret nästan fixerad så dom sa att om det inte är någon blivande cirkus-artist så borde h*n ligga kvar! Lycka till och kram på dig.