Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

ojoj....

Skrivet av Cayenne m 2 tjejer +bf feb.
hemma från en tur till badhuset. Fast jag mest satt på en stol, är jag helt slut nu. Preparerar eg med choklad o julmust så jag får upp sockret lite.

När jag o 4-åringen skulle duscha, fick jag en sammandragning med ett fruktansvärt stick i blygdbenet. Sticket släppte inte, men blev bättre när jag väl kommit ur duschen o fått på mig mitt bälte.

Det känns som att bäbis ska ramla ut när som helst. Såhär har jag inte haft det när jag väntat de andra.

De hårda plaststolarna på badet var inte så sköna att sitta på när det känns som att man har en melon i baken.....

Kan man gå med en bäbis halvvägs ute i över en månad till? För jag antar att det inte lättar neråt ju längre tiden går?
Svar på tråden: ojoj....

Sådär känner jag också

Skrivet av  Suz
Det känns som om huvudet är på väg ut - så trycker det på. Men det gör oftast inte ont.

Igår kväll däremot hade jag så ont i blygdbenet och runtomkring att jag bara låg och stönade i soffan och knappt kunde röra mig. En skållhet vetekudde hjälpte lite lite. Idag känns det bättre.
 

Känner igen mig

Skrivet av  Masrut
Igår när jag gick på stan (efter att äntligen tagit mig upp ur sängen och klätt på mig - ett helt företag) för att shoppa så började det sticka till i underlivet inifrån. Mycket märklig känsla. Har hänt ett par gånger förut också, men igår var det så påtagligt.

Fixade snabbt en födelsedagspresent till syster och åkte hem. La mig i soffan och det kändes som om barnet borrade sig nedåt. Blev sedan plötsligt illamående och började kräkas som jag vet inte vad... Och jag som inte mått ett dugg illa mer än lite i början, iaf. inte kräkts blev jätteförvånad. Mannen med. Kroppen lever verkligen sitt eget liv just nu...

Kram
 

Känns igen

Skrivet av  geo75
jag har ju ändå 5v kvar till BF Men emellanåt speciellt när jag går fort (läs ändå snigelfart) så känns det som ebbisen är på väg ut...
 

jag sätter mig försiktigt

Skrivet av  texas
nuförtiden :-) Varenda gång jag slår mig ner på våra köksstolar känns det som om lillkotten skulle få väldigt ont i huvudet :-D Den här ligger betydligt längre ner nu än tidigare. Vi kanske slipper gå ända tills den 24:e?
 

Artiklar från Familjeliv