Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Sicily!!!

Skrivet av Flingan bf 8/2
Nu har även min bebis en ihopskruvad och bäddad säng *s* Det blev en vecka senare än dig, men jag har ju bf en vecka senare också. (Fast jag hoppas ju på igånsättning i slutet av januari)

Sängen är i alla fall jättefin med sitt åsne-spjälskydd och påslakan ibäddat. Känns bara väldigt skumt att det står en spjälsäng brevid min säng =) Tänk att man har lika svårt att fatta fast det är tredje gången....

Vad står näst på programmet? Packa BB-väskan? Hojta till när det är dags *s*
Svar på tråden: Sicily!!!

*skrattar*

Skrivet av  Sicily bf 31/1
Bättre sent än aldrig!:-)
Visst känns det skumt! Varje gång jag går upp och kissar på natten (ca 50 ggr) blir jag alldeles varm när jag ser den och kommer på mig själv med att gå och fånle!
Skulle faktiskt till att packa väskan idag men jag tror jag tar det i morgon. Är helt slut i kolan idag. Hemma 00.30 igår och kunde inte somna, sen upp kl 6 och jobba.*gäsp*
Min sambo är på fotbollsmöte nu men när han åker hem ska han ta vägen om sin far och hämta vagnen som stått där sedan vi köpte den.Spännande! Måste ju öva lite.:-)
Kram
 

Oki

Skrivet av  Flingan bf 8/2
Om du packar din väska imorgon så packar jag min nästa måndag ;-)

Det kommer att kännas helskumt att gå förbi sängen sen, det tror jag också. Som tur var springer jag inte på toa så månaga ggr per natt så det blir inte så många fånleenden här *S* Jag provade faktiskt att lägga ner sparkbyxan i sängen för att se hur det såg ut *rodnar* Men lilltjejen tyckte inte de passade där så hon tog bort dem.

Våran vagn står i hallen, men ska plockas isär och tvättas innan den är redo för att transportera bebis. Den har ju stått några år...
 

Artiklar från Familjeliv