Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Nu känner jag av de senaste dagarnas...

Skrivet av Svammelmamma
aktiviteter...i förrgår långpromenad i skogen, igår målning av v-rum - inte med världens bästa arbetsställning, samt dagens städning. Har ONT i vaderna och ont i hela bäckenet/korsryggen, sitter jag ner så fastnar jag liksom*s* Vet att ni är många som har det värre men jag har ju varit skonad än så länge...
Ska nog ta ett varmt bad o läsa min braiga bok!
Svar på tråden: Nu känner jag av de senaste dagarnas...

klart

Skrivet av  Myzan & Co
du känner av ditt slit...
du får försöka ta det lugnt några dagar nu!

vad läser du för bok?

kramar från oss
 

Jag läser

Skrivet av  Svammelmamma
"Glöm att ni har en dotter" som är baserad på en sann historia om en tjej som hamnar i Thailändskt fängelse för heroinsmuggling...den är väldigt bra men man blir så arg av att läsa den - att det kan gå till på det sättet...

Ta det lugnt...tja, jag ska jobba två dar nu, sen får vi se*S*
Kram tebax!
 

Herrejösses!

Skrivet av  Spirella
Långpromenader, målning av rum _OCH_ städning!! Kommer du öht upp ur badet/sängen/soffan? :)*imponerad*

Fast jag skulle vara jätteglad om jag kunde ta en liten, liten promenad utan kryckor, men det är tyvärr en omöjlighet just nu. Som du säger, man får vara glad över det man kan göra åtminstone!
 

Nja..just nu är det lite trögt*S*

Skrivet av  Svammelmamma
att komma upp ur saker från sittande ställning. JAg hoppas det ger sig, ska ju jobba i morn! Som sagt, jag är väldigt glad över att jag inte behöver kryckor - hur skulle det gå med hunden o allt=)
kram
 

Artiklar från Familjeliv