Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

ang Sthlms-fika

Skrivet av Myzan & Co
lördag 15/1 kan jag inte, då startar vårt babysim igen och så ska vi på 3-års kalas.
detta hindrar juh naturligtvis inte att det blir fika hos Suz ändå *ler*

veckan som kommer kan jag tors em (ska till läkaren kl.11 för att diskutera igångsättning). detta är i stan, Karlavägen, så jag kan ses inne i stan eller så kan ni komma till oss (hämtar barn kl.16).
fredag kan jag hela dagen - välj plats, ett fik i stan eller hemma hos oss :)
söndag kan jag oxå\' och vill ni komma hem till oss då får ni stå ut med min make och mina söner (fast ni kan juh ta med era familjer oxå\').
veckan därpå så ska jag bara till BM kl.11 på onsdagen (19/1) och så på råttutsällning på lördagen.

råttorna bor på övervåningen så dom ser man inte om man inte vill!!!

ja, så ser mitt schema ut - ni är som sagt hjärtligt välkomna hem till oss, med eller utan sambo/make barn osv. vi får plats, på Vincent kalas i torsdags så var här 22 vuxna och 6 barn totalt *ler*
största mamma+bäbisträff jag haft här har varit 14 mammor med varsin bäbis (så ni vet att vi får plats även när våra bäbisar äntligen tittat ut ;) )

kramar från oss
Svar på tråden: ang Sthlms-fika

Kan inte heller lördag...

Skrivet av  Svammelmamma
då ska vi ju in till stan o bo på fint hotell o lyxa oss*s* Kom dessutom på att det är vår bröllopsdag - det hade vi totalt förträngt båda två, så det passar ju bra att lyxa till det just den helgen.
 

åh

Skrivet av  Myzan & Co
grattis :)
hoppas ni får det riktigt mysigt och lyxigt!
kramelikram
 

Nu är jag fräck

Skrivet av  Flingan bf 8/2
och föreslår det som passar mig bäst *s*

Om det blir träff i stan så kan jag inte komma så jag skulle jättegärna komma hem till dig, Myzan. (Kan tyvärr inte ta emot så många här hos oss, och det är ju en bit för de flesta att åka också) Fredag skulle passa mig, det är ju dumt att boka torsdagen när du redan har annat för dig. En aktivitet om dagen är ju rätt lagom nu för tiden ;-)

Så mitt önskemål/förslag är fika hos Myzan på fredag (helst då på dagtid). Jag åker förbi Muffinsfabriken och handlar på vägen om någon är sugen på smarrig muffins.

Vad gäller råttorna så är jag nöjd så länge jag slipper ha dem krypande på mig *s*
 

Jag kan också...

Skrivet av  Peterlina bf 31/1
...på fredag om det är på dagtid, vilket jag antar att det är. :)

Helgen känns off limits, eftersom jag kanske (hoppas så jag blir toookig) får föda nästa vecka, och då vill jag kunna unna mig åt min dotter ORDENTLIGT i helgen. :)
 

Tror oxå

Skrivet av  geo75
jag kan på fredag nästa vecka. Hur tar man sig kommunalt till dig Myzan? (Jag bor ju i Solna).
 

Artiklar från Familjeliv