Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Någon annan som är konstant

Skrivet av Maria m Leo +bf20/3
TRÖTT!! Hu, jag undrar starkt om det är någon som slagit en stekpanna i huvudet på mig för de senaste dagarna har jag varit extremt trött. Igår sov jag och sonen middag i två timmar och ändå går vi inte upp förrän vid 8 på morgonen. Hade ju ett uselt järnvärde sist men det borde jag fått bukt med med massor av Niferex och blutsaft. Var till tandläkaren i måndags och drog ut en stor kindtand, kände mig jättevissen när jag kom hem. Trött och frusen och det gjorde jätteont i ett helt dygn där tanden suttit. Har haft lite svårt att äta vad som helst också efter det...

Usch, vad gnälligt det blev! Jag har ju ändå turen att kunna gå och vila när sonen sover middag, fast ibland vill man ju göra annat också, tex vara här!

Kram på er alla!
Svar på tråden: Någon annan som är konstant

Japp!

Skrivet av  Elina m Julia, Albin o *Max* + bf 2/3
Känner mig precis som du. Är svimfärdig i dag och orkar nästan inte sitta framför datorn, mår illa av trötthet. Hoppas att det ger med sig snart.
 

Sover inte så mycket

Skrivet av  Norrvan BF 20/3
mer än vanligt, men har inga krafter att göra saker. Blir trött av en vanlig handling, rea-shopping är rena döden *snyft*! Tror det helt enkelt är meningen att man ska ta det lugnt...Kram