Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Lite kvällsvammel

Skrivet av Arwen4ever med Lilla E Bf 24/3
Har varit och inhandlat sista julklapparna och trots att jag känner mig rätt pigg och tycker mig ha mycket ork men efter en halvtimme på Toys`R´US så var jag helt slut. Hittade julklapparna som var kvar till syskonbarnen iallafall, sen så jag masade mig iväg till jobbet bara för att kunna gå på toa i lung och ro sen in på köpcentrat och urk va mycket folk, men nu är jag nästan klar med julklapparna, bara mamma och svägerskan kvar och dom blir det på måndag och så en inflyttningspresent till brorsan och min andra svägerska.

Fick onda sammandragningar så då tog det extra lång tid att kravla sig runt och så alla oförskämada människor som bara går rätt fram utan att se om dom går på nån och som inte ens bryr sig, nästa människa som går in mig ska jag fasen sopa till, jag hinner ju inte flytta mig eftersom jag går som en snigel.

Och sen så är jag lessen mer än vanligt för alla människor i Asien, försöker undvika att se och läsa allt men det går inte, nåt får man alltid höra och jag märker att jag tar mer illa åt mig än vad jag skulle ha gjort som ogravid.
Tänker på dom och önskar att man kunde göra mer för att hjälpa dom.

Och att fast man är fattig som en kyrkråtta så sitter man här med hela sin familj intakt och en liten bebbe i magen och alla krämpor och bekymer är egentligen en fis i universum mot vad dom stackarna får gå igenom.

kramar till er alla och era magar och ha en trevlig kväll.
Svar på tråden: Lite kvällsvammel

Jobbigt

Skrivet av  Sandra med Mathilda 010302 + bf 25/3
att handla med onda sammandragningar :(

Det är så fruktansvärt det som hänt, så det finns inga ord... Tårarna rinner när man hör/läser om det... Inte blir det lättare av att man är gravid heller. Hugaligen!

*kram*
 

Artiklar från Familjeliv