Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

spöket laban och barnvagn!

Skrivet av birmabus
Har hittat en jätte gullig hemsida med spöketlaban.
sängkläderna är ganska dyra men jag är så sugen på att beställa ska först kolla på babyproffsen och jämföra priserna! http://shop.spoketlaban.com/
Imorgon ska vi hämta barnvagnen som vi beställde! Jag längtar så. Det är bra lätt att man förköper sig men jag kan inte låta bli jag har fått babyfeber!! Jag är så glad för allting och jag går på små moln hela tiden. (dock känner jag djup sorg när jag ser på nyheterna och funderar på livet) Ska till barnmorskan imorgon och mäta magen jag ligger under den normala kurvan men det är ändå normalt sa hon sist. Jag är i vecka 29+2.
så nu har jag oxåt fått skrivit av mig!
Svar på tråden: spöket laban och barnvagn!

Jag har också kikat där

Skrivet av  Trillian bf 21/3
och de är lite billigare än de andra nätbutikerna iaf, men jag har inte kunnat kolla den allmäna handeln men maken ska försöka ta sig förbi babyproffsen imorgon och se vad labangrejerna kostar där.
 

Visst är dom söta!

Skrivet av  Sandra med Mathilda 010302 + bf 25/3
Kul att få hem barnvagnen!
Hoppas det går bra hos barnmorskan i morgon!

*kram*
 

Vi ska oxå köpa Laban

Skrivet av  Arwen4ever med Lilla E Bf 24/3
tror dom kostar runt 400:- både på Barnes Hus och på Babyproffsen men något billigare på Barnens Hus. Vi har redan köpt späjlskyddet men inte kunna satt upp det eftersom spjälsängen vi skulle köpa på IKEA var slut till efter nyår nån gång.

Laban är så otroligt söt så det kommer nog att bli lite labantema här hemma.

kram
 

Kurvan

Skrivet av  Clärchen
Normalfördelning är ett gissel, särskilt bland folk som inte är insatta i statistikens värld (vilket som tur är större delen av världen ;-)). De där kurvorna som man ska följa (övre och nedre) betyder egentligen bara att 75% av alla gravida brukar ligga mellan dem (75% om jag inte drabbats av gravidhjärna och det eg är 90%). Alltså kan det vara högst normalt att ligga utanför också eftersom man kan tillhöra de andra procenten.