Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

godmorron

Skrivet av chiquitan med my bf 21 / 3
här e det morron gympa i magen som gäller. har varit full rulle sedan kl 6 med både benspark och boxning. *fniss*

jag köpte i alla fall vagnen :) prutade ner den till 4400. så var det täcke och kudde med. tycker vi fick ett bra pris. sen bar det av till ikea. ångrar att jag inte köpte lakarnet med igelkottar på. :(

i dag e det shoping som gäller. ska ta och kolla inte babykläderna som dom rear ut till halva reapriset här i stan så man får se vad som fyndas. antagligen inget som duger men man kan ju i alla fall titta. :)

ha en bra dag alla
Chiq
Svar på tråden: godmorron

Godmorgon

Skrivet av  Trillian bf 21/3
Vår lilleman verkar ha fått en vettigare dygnsrytm nu när jag börjat gå upp :) Han höll igång från eftermiddagen till sent på kvällen iofs, men nu sover han :) De tidiga mornarna får han gärna upphöra med helt även när han är ute.

Jag går ju in i v.30 idag så det känns som en bra dag. Inget mer shoppande för vår/min del. Med tanke på hur mycket jag surfar och hur många nätbutiker det finns så är det lite svårt att hålla fingrarna i styr ;) Får fönstershoppa istället och låtsas att jag handlar ;)

Ha en bra dag.
 

Godmorgon...

Skrivet av  Hanna bf 1/4
här ska det bli besök på förmiddagen. Barnens lekkompisar ska komma hit. Ska bli så kul att de får lite annan stimulans en sin tråkiga mamma *ler*. Det märks när de inte är på dagis.
Annars så är det dags för mvc idag igen. Har jag tur så är läget oförändrat, vikten lär väl gått upp, men järnvärdet hoppas jag håller sig. Sist var det ju jätte bra, har nog aldrig haft så högt järnvärde någonsin. Så det blir spännande att se om det håller i sig.
Lite konstigt eftersom vi äter så gott som mjölkfritt här hemma och då ska man ha svårare att ta upp järnet. Men min kropp kanske är lite konstig.

Sen det bästa av allt... Vi har fått ny snö!!! Det lyser vitt på backen igen, slakset är som bortplåst. Så härligt med lite ljus!!!
Ha en bra dag!
Kram
 

tvärtom faktiskt

Skrivet av  Trillian bf 21/3
mjölk försämrar upptaget av järn så det kanske är er mjölkfria kost som hjälper ditt järnvärde att hålla sig på topp :)
Lycka till på undersökningen. *tummen upp*
 

japp

Skrivet av  Qanna
helt sant, man ska till och med undvika möjlkprodukter inom en halvtimme när man ätit sitt järn!
 

God dag!

Skrivet av  Cilla m Alex & Liam, bf 11/3
Jag jobbar, sen ska jag till bm. Ha en bra dag du oxå :)
 

God förmiddag!

Skrivet av  Sandra med Mathilda 010302 + bf 25/3
Härligt att du köpte vagnen!
Hoppas det går bra med shoppingen i dag, kul!

Jag jobbar hemma i dag! Skönt...
Känns bra att kunna gå hemma och inte behöva tänka på hur man ser ut.... Är trött som en gnu!

*kram*
 

God middag får jag väl säga

Skrivet av  ÅsaL
Här har jag pallrat mig in i soffan och sitter och slappar medan sonen är på dagis. Det blir lugnt idag. Vi kanske ska baka lite, men vi får se. Sambon ska städa huset har han lovat, men jag får väl tjata lite först *suck*
 

Artiklar från Familjeliv