Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

GÖTEBORGARE!

Skrivet av Mallaco med Lexi o bf 1/3 - 05
Vad säger ni om en fika snart? Förslag nästa vecka tisdag, onsdag el torsdag.

Jag är nu hemma med hp så jag kan istort hela dagarna, fast förmiddagar är bäst då dottern är på förskolan, men inget måste.

Någon intresserad?

Kram
Svar på tråden: GÖTEBORGARE!

Gärna!

Skrivet av  Emelie bf 10/3
Jag missade ju förra fikan och har bara längtat tills julhelgerna skulle vara förbi så vi kan fika igen. Jag kan i princip alla dagar nästa vecka (torsdag är väl sämt för då ska jag lämna Linus hos mamma och pappa någon gång under dagen).

Fast jag hoppas att vi kan fika någon stans där man inte behöver gå så långt för det klarar inte min foglossning. Mitt nya favoritfik är le pain francais mellan domkyrkan och grösakstorget, men det är bara ett förslag.
 

Javisst!

Skrivet av  Alair

Jag har oxå missat ett par tillfällen så det hade varit jättekul!

Håller med Emelie om det franska kaféet vid domkyrkan, jättemysigt ställe nära bra spårvagnshållplats.

Jag har heller ingenting vettigt för mig på dagarna, så bestäm en dag bara!
 

Dagtid

Skrivet av  maiasaurus bf 4/3
Dagtid passar också mig bra, eftersom jag är hemma.

Tisdag fm nästa vecka har jag en tid hos sjukgymnasten och efter klockan 15 brukar jag hämta på dagis.
 

Jag kommer

Skrivet av  Anna med Victoria-99 & Emma-03 + mini v.34
gärna om jag får barnvakt till Emma. Victoria är på dagis dem dagarna Alexandra är på dagis. Så jag skall höra med svärisarna om någon dag passar :-)

Kram!
 

Träffas

Skrivet av  Ulrica72
Hej göteborgare! Jag heter Ulrica, har en dotter på 2,5 år och väntar ett syskon i mars. Jag är också hemma på dagarna och skulle gärna träffa några andra i samma situation - och här verkar ni ju vara ett litet gäng. Är det ok att hänga på på en fika?
 

Självklart är det ok

Skrivet av  Mallaco med Lexi o bf 1/3 - 05
att du hänger med och fikar!

Har lagt in ett nytt inlägg om fika högre upp.

Hoppas du kan!

Kram
 

Hej igen Malin!

Skrivet av  Anna med Victoria-99 & Emma-03 + mini v.34
Ja kan som sagt tisdag eller onsdag för jag kom på att jag skall till barnmorskan på torsdag förmiddag och på eftermiddagen skall jag till simskolan med Victoria. Svärmor passar gärna Emma här hemma och hon kan både tisdag och onsdag, men det kan vara bra och säga henne en av dagarna.

Kram!
 

Artiklar från Familjeliv