Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Behå-panik!

Skrivet av Mamma Malin
Hej!
Mina bröst är inte så stora, men de värker och kliar och jag skulle behöva en skön behå som stödjer utan att klämma åt. Jag tycker att alla mina gamla amningsbehåar från förra gången klämmer åt för mycket under bysten, jag vill att det ska vara mjukt, mjukt, mjukt, men ändå ge mig lite stöd.
Någon som har bra tips? Jag är betydligt bredare runt bröstkorgen nu än i normala fall, vanligen har jag behå-storlek 75-80A eller B, nu räcker knappt storlek 85B till.
Helst något bra och billigt som går att köpa på nätet...
Svar på tråden: Behå-panik!

vet hur det är...

Skrivet av  fie med pyret bf8/3
hade samma panik som du verka ha förra veckan.. alla mina bh:ar har blivit för små och sitter åt så jag får panik.....Hittade dock en längst ner i en låda som varit ett felköp någon gång....

Kollade på minimundus.se nu presis dera sverka vara gätte sköna... ett tips bara köp ointe för stort runt om utan hellre en bh förlängare, du blir mindre när bebisen är ute och inte trycke på längre...

Kram och lycka till...

(oj vad svamligt det blev)
 

Bravados är jättesköna

Skrivet av  Lena L, v 32
Bravados bh:ar är jättesköna och mjuka, de finns på activebabycare.com. Jag har flera som jag tycker är kanon. Fast sådär jättebilliga är de väl inte, men de håller fint, förra omgången använde jag 3 st i hela amningsperioder (och graviditeten), det blev 2,5 år nästan, och de är fortfarande så OK att jag har dem nu...
 

Artiklar från Familjeliv