Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

blåser bort

Skrivet av jensan
som det blåser hely otroligt. Jag tycker det är rätt mysigt att sitta inne vi tv:n när det blåser så här. Är glad att vi sågade ner vårt stora träd, som stod alldeles intill huset, i höstas.

Idag har jag köpt stödstrumpor. Lite för sent har fått åderbrock vi låret. Adjö snygga sommarben. Jaja man får tänka på belöningen.

Ha det bra och blås inte bort
Svar på tråden: blåser bort

samma här

Skrivet av  ÅsaL
Det är lite av kaos här. Har ju trädgården fylld av presenningar och brädor vilket flyger omkring härute (inte brädorna då). Nåja, inte mkt vi kan göra nu...

Katterna ligger skräckslagna under badkaret och bebisen har sparkövningar mot revbenen som vanligt. Plus sammandragningar.

Har precis mumsat soppa och nybakade frallor. Gott i sånt här rusk!! Nu vankas det chokladpudding till efterrätt (Luddes absoluta favoritefterrätt)
 

Här i Sorunda

Skrivet av  Marie v 29+2
håller vi oxå på att blåsa bort. Tycker som du att det är mysigt att sitta framför brasan och kolla tv när det viner om knutarna. Synd bara att 3:an och 5:an funkar så dåligt när det blåser i antennen. Måste skaffa antennförstärkning känner jag.

Kramis
 

Helt sjukt blåsigt

Skrivet av  Lena L, v 32
Det DÅNAR i huset, vi har stängt varenda ventil men det blåser ju för sjutton in ändå... Hoppas det slutar inatt, vi lyckades inte komma ut idag eftersom det blåst och regnat så himla mycket!
 

Artiklar från Familjeliv