Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Ingen som svarat

Skrivet av Norrvan BF 20/3
på mitt inlägg om funderingar en bit ner, men det gör inget! Har köpt den i allafall!!! En jätte fin Quinny freestyle (-03), olivgrön trehjuling med liggdel till, står numera i mitt kök! Är sååå glad! Nu ska vi bara sälja de andra vagnarna vi har så har vi till och med lite pengar över. Kanske blir en tjusig åkpåse också? Tänk vad fånig man är som blir så lycklig över en vagn *L*!
Svar på tråden: Ingen som svarat

Nu har jag

Skrivet av  Norrvan BF 20/3
dessutom i ren shoppingnojja beställt amningsnattlinne och tröja via minimundus. Hoppas de är bra, boob är FÖR dyra tycker jag och aldrig är de rea på dem heller. Kram kram!
 

Hi hi...

Skrivet av  Sandra med Mathilda 0103 +bf 25/3
Riktig shoppingnoja med andra ord... Härligt!

*kram*
 

Åh vd kul att ni köpt vagn!

Skrivet av  Sandra med Mathilda 0103 +bf 25/3
Grattis till inköpet!

*kram*
 

Grattis till vagnen!

Skrivet av  Freja m Albin +v29
Klart man blir glad av en ny vagn! Olivgrön låter jättesnyggt tycker jag! Hoppas du kommer trivas med den. Själv piffade jag upp vår 2 år gamla vagn med ny lift, åkpåse och lufthjul. Blev som ny! Och lycklig blev man av att pilla med den en hel dag!:O)
 

Vi har sådan...

Skrivet av  Hanna bf 1/4
en äldre iof, 01 men det är toppen, samma färg också. Perfekt om man ska ut och gå där det inte är plan asfalt, perfekt på plan också iof men guld för landbygdsfolk som jag.
Det enda jag saknar på våran är att vi inte har fullt liggläge... Kommer använda den som liggvagn även denna gången...
Tror att du gjort ett bra köp!!!
 

Skönt att höra!

Skrivet av  Norrvan BF 20/3
Kul att du är nöjd! Nä, fullt liggläge hade inte denna heller men då har den istället separat liggdel. Tror inte det är så farligt om de ligger i lite uppförsbacke i bland!
 

Nej...

Skrivet av  Hanna bf 1/4
det tror inte jag heller. Ända var att vår äldste son tokvägrade att ligga i liggvagnen vid knappt 4 mån, han ville se, och eftersom han då var 2 mån korrigerad ålder egentligen så blev han lite liten i vagnen...*ler*. Vi bytte till sittdelen och han blev nöjd, trots alla råd om att inte sätta barn i sittvagn förtidigt och ha dem vända ifrån sig osv... Han somnade dock bra ändå och blev som en ny unge när han fick se sig om. Så för den skull så spelade det ingen roll egentligen, var väl mest att han var så liten i storleken, eftersom han är prematur så det såg lite konstigt ut... Vi fick lite konstiga blickar. Som förstagångs förälder var vi väl lite nojjiga också över vad alla andra tyckte. Idag har vi väl förstått att barnen faktiskt talar om själva ibland hur de vill ha det och då spelar det ingen roll vad andra tycker *ler*...



 

Grattis till vagnen

Skrivet av  Arwen4ever med Lilla E Bf 24/3
den låter jättesnygg och jag förstår att du är glad.
Har själv shoppat från minimundus idag men jag köpte bara amningspaketet, tittade dock på ett nattlinne men kunde inte bestämma mig så jag kanske köper det senare.

kram