Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Godmorgon!

Skrivet av MammaMia Ebba-02 & bf 8/3
Sitter på jobbet igen och det känns jättekonstigt!
Har varit sjukskriven 100% sen den 28 november men ska från och med idag och fram till den 31 januari jobba 50%. Helt ok då det inte är så många dagar i veckan och att jag sen kommer att vara ledig i februari då jag ska tömma semester och komp-kontot.
Men är ändå dödstrött då jag ivanliga fall sover till 8 och idag fick jag gå upp 05:10 *gäsp*
Men jag vänjer mig nog snart igen.
Ska hämta en skötväska idag som jag köpt begagnat och det ska bli jättespännande. Har även tagit fram alla könsneutrala kläder från Ebba som jag ska tvätta och göra iordning till mini i magen. I helgen länsade vi klädkammaren och sorterade bort 5 (!) soppsäckar med kläder och saker som man har samlat på sig och som inte används längre. Jätteskönt!!
Har nu fått plats att göra en garderob till mini.
Nu måste jag bara hålla mig från att ta fram spjälsängen :)

Ha en bra dag!!

Kram och klappa magarna
Svar på tråden: Godmorgon!

Godmorgon...

Skrivet av  Hanna bf 1/4
och vas skönt att ha rensat garderober. Du kan gärna få rensa våra med *ler*.

Har faktiskt också börjat tvätta lite. Tiden går så fort helt plötsligt! Här är det nedräkning... Längtar efter att få se vasd som gömmer sig där inne.

Kram
 

Godmorron...

Skrivet av  Mamin m pricken bf 13/3
på dig med. Rensa kläder är något som vi också borde ta tag i.. Men jag drar ut på det..*S* Spjälsängen står monterad redan hos mig och bebikläder är tvättade och vikta. Kunde inte låta bli..:)

Måste rusa nu, ha det bra på jobbet id´a!
 

Morrn, morrn!

Skrivet av  Sandra med Mathilda 0103 + bf 25/3
Kan tänka mig att det tog emot att gå upp tidigt nu efter sjukskrivningen! Hugaligen.....

Jag tyckte oxå det var jobbigt att gå upp tidigt i morse, efter fyra dagars ledigt....

Men nu är det en vardag igen, och jobbveckorna är hela igen... Bläsch!

Vill vara hemma och pyssla och dona NU!

*kram*