Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

FK ringde tidigare

Skrivet av Arwen4ever med Lilla E Bf 24/3
och jippie för min sjukskrivning gick igenom och jag får pengar torsdag eller fredag denna vecka. Så skönt för jag funderade på vad vi skulle äta nästa vecka eftersom vi inte har nå pengar kvar eftersom gubben var tvungen att hämta ut ny medicin för ryggen idag och det var ju inte så billigt.

kram

Svar på tråden: FK ringde tidigare

Grattis!

Skrivet av  maiasaurus bf 4/3
Hur länge är du sjukskriven?

Själv är jag sjukskriven tills 2 v före bf, men får väl inte veta om FK godkänt detta förrän pengarna kommit/inte kommit i slutet på månaden... Blev förvarnad av läkaren att det kan bli strul nu, även om FK godkänt min sjukskrivning tidigare, iom att jag nu kan ta ut fp (2 månader före bf).
 

ända fram till BF

Skrivet av  Arwen4ever med Lilla E Bf 24/3
min läkare fann ingen anledning till att skriva kortare eftersom jag har ett tungt och stressigt gå/springa omkring jobb. Hon frågade ju specifikt om det också FK tanten som ringde men jag sa att jag har inga möjligheter alls att sätt mig ner och vila när jag får sammandragningar och hur ska jag kunna hjälpa kunderna när jag får sammandragningar av att gå fortare än en snigel.

Hoppas din sjukskrivning går igenom iallafall så att du inte behöver ta av dina fp dagar.

kram
 

Grattis,

Skrivet av  Norrvan BF 20/3
vad skönt att slippa ha det att fundera över! Kram
 

Tack

Skrivet av  Arwen4ever med Lilla E Bf 24/3
ja det är jätteskönt att ha ett mindre orosmoment i huvudet.

kram
 

Grattis!

Skrivet av  Sandra med Mathilda 0103 +bf 25/3
Vad skönt!

*kram*
 

Artiklar från Familjeliv