Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Jisses, 50 dagar kvar!!

Skrivet av Debbie v. 32+6
Det börjar verkligen närma sig nu! Om 7 veckor ska man föda barn!! :-D Hoppas jag slipper gå ööver tiden alltför mycket men jag tror inte det den här gången... Nåja, det får tiden utvisa!

Skrev om min underbara helg i ankomst februari. Välkomna att läsa där.

Ha en trevlig kväll!
Svar på tråden: Jisses, 50 dagar kvar!!

Ja nu går det undan ;-)

Skrivet av  Singoalla m Lucas +bf 1/3
Tänk 50 dagar..jag har faktiskt börjat längta riktigt ordentligt nu, innan så kändes det som om det var så lång tid kvar så det var ingen idé att längta men nu är det nog tillåtet ;-)
Jag läste om er helg....spännande är nog det minsta man kan säga. Här i Sthlm var det ingen större fara tack och lov, inte hos oss iallafall.
Klapp på magen!
 

Tur

Skrivet av  Debbie v. 32+6
att man inte behövde åka in eller så i helgen. Jag var måttligt nervös under middagen men det var nog bara bebisen som bestämde sig för att busa lite med sin gamla mor ;-)

Jag lider med de stackare som fortfarande står utan ström, vatten, värme och telefon. Min mor har ju turen att ha generator på gården och även om det kostar skjortan att ha igång den så står de ju inte handfallna som många andra. Jag har ju fortfarande 6 syskon boende hemma så det skulle vara lite klurigt om de plötsligt stod utan mat och värme.... Tänk, vi är inte alls förberedda för sånt här i Sverige. Orkanen 1969 ska tydligen ha varit lindrigare än den här.....
 

Det drar ihop sig sa gumman

Skrivet av  ÅsaL
Välkommen hem!!
Det var väl skönt att du inte fick för dig att föda barn i helgen med det kaos du befunnit dig i. Här i vår trädgård har det flygit omkring presenningar o plankor, lite jobbigt...
Då är det 57 dagar kvar för mig då.. GUD vad jag hoppas att det blir kortare än så!! Är så mätt på att ha ont hela tiden!!
 

Usch ja,

Skrivet av  Debbie v. 33+0
kan tänka mig det.... jag växlar mellan "Ta ut barnet NU!" och "Oj oj oj, jag är allt annat än redo...." *S*

Dyker du upp till Annorledes imorgon klockan ett? Jag får inte min mailinglista att fungera... har du något förslag på vad som kan vara fel? Har liksom ingen koll på när ni träffas... Tack och lov att Terese (ur dec.gruppen) passar på att meddela mig dagen innan *ler*

Skönt att det gick bra för er också i stormen.. har fortfarande inte riktigt fattat hur mycket det blåste... jag säger bara att det måste upplevas....
 

hMMMM

Skrivet av  ÅsaL
Märkligt att det inte funkar för dig... Har ändrat dina rättigheter så det kanske går bättre för dig nu.
Är det rätt adress: [email protected]

Jag kommer INTE idag. Tänkteförsöka men min dagsform är usel, hade ont redan när jag vaknade. Så jag ska sova bort lite tid genom att droga mig med Citodon.
 

Jisses bara 50 dar kvar

Skrivet av  Arwen4ever med Lilla E Bf 24/3
nu blir jag allt avis, jag har för sjutton 73 dar kvar jag och jag håller på att längta så jag blir blå men förhoppningsvis så kommer bebben lite tidigare, typ v 38 går det alldeles utmärkt att titta ut.

Tur att ni kom hem helskinnade och att bebben inte ville titta ut just nu iallafall.

kram
 

Mmm...

Skrivet av  Debbie v. 33+0
men du, tiden går rätt snabbt ändå! Rätt vad det är sitter man där med sitt knyte i famnen och undrar vart tiden tar vägen... då är de sista, tråkiga, veckorna som bortglömda!!

KRAM
 

WOW!

Skrivet av  Sandra med Mathilda 0103 +bf 25/3
50 dar... Det är inte mycket alls!!!

*kram*
 

Nej,

Skrivet av  Debbie v. 33+0
jag vet!! *ler stoooort*

Tänk när man satt och var så lycklig över att man hade gått de första 100 dagarna... och rätt vad det är så har man gått 230 dagar... hur gick det till??

KRAM
 

Nej du, 49 dagar har vi kvar!

Skrivet av  dotson
Idag är det faktiskt bara 49 dagar kvar till den 1 mars. Låter betydligt mindre än 50 dagar eller hur? ;-). Jag hoppas verkligen att jag slipper gå 14 dagar över bf denna gång för nu vill jag ha bebis!

*Kram*
 

Förlåt du skrev ju igår..

Skrivet av  dotson
Då hade vi såklart 50 dagar kvar.