Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Zander ett halvår idag!!!

Skrivet av Fija m. Zander f. 040708
Tänk att han förgyllt vår tillvaro ett halvår redan, och samtidigt känns han som en så naturlig del av den att det är ofattbart att han inte varit här jämt!

Just nu ger Ola honom kycklinggryta med mycket majs (favorit!)... Festmiddag! Och han äter en hel burk, men så är han ju en stor pojke på över tio kilo!

Har era älsklingar fått/ska de få något i halvårspresent mer än er uppmärksamhet???

Zander har fått ett par mockasiner av sin farmor... Vi hade egentligen tänkt köpa något litet idag, men eftersom det är orkanvarning och jag ä förkyld stannar vi nog inne...
Svar på tråden: Zander ett halvår idag!!!

Grattis Zander!

Skrivet av  Cisse
Och ja, det är storm! Vi gick nere vid stranden och jääklar vad det blåste!
Jag var bered på att en torsk eller så skulle fladdra upp ur nån våg och landa i ansiktet på mig, men vi klarade oss bra. :)
 

Meh! Fel nick. *imt*

Skrivet av  Cilia med June
:)
 

Grattis Zander!

Skrivet av  Ebba m.3
Jo, när Engla fyllde 6 månader (i Torsdags) firade vi med att ge henne en 6 månaders burk (HIPP) Slurp sa det och hela burken åt hon! Hon som har kiknat så, det har vertkligen vänt.
Någon halvårspresent fick hon inte dock, har liksom aldrig firat det så.
Grattis kramar från mig och Engla.
 

OOps, KINKAT skulle det stå ImT

Skrivet av  Ebba m.3
e
 

Oskar

Skrivet av  Maria m Oskar 8/7
blev också ett halvår igår. Tiden går fort. Han har fått två tröjor av morfar och "mormor" och en boll av oss.
Så har han fått tand nr 2.
 

Grattis föresten! imt.

Skrivet av  Maria m Oskar 8/7
.
 

Grattis Oskar!

Skrivet av  Fija m. Zander f. 040708
Hej Oskar!

Hoppas att du hade en bra halvårsdag! Kul att du är född samma dag som jag! Jag heter dessutom Oskar i andranamn...

Kram Zander
 

Grattis i efterskott till halvåringen!

Skrivet av  Saran med Engla -01, Gabriel -03 & Aurora 040721
WOW vilken stor kille, haha han väger lika mycket som min nyss fyllda tvååring, *skratt*. Gabriel väger 10,8 kg ca.

Ja våra barn har fått halvårspresenter och lite extra firande, det känns ju lite speciellt.
Hoppas att ni hade en bra dag och krya på dig! /Sara
 

Artiklar från Familjeliv