Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Hemma efter några dagar i Skövde...

Skrivet av Sara bf 17/4, J -99 & N -02
I torsdags förmiddag åkte jag och tjejerna buss till mina föräldrar i Skövde. Där var även mina två systrar+familjer. Vi har haft ett sent mysigt julfirande. Mina systrar åkte i lördags förmiddag, men vi stannade ett dygn längre.. Skönt att vara hemma hos mamma, men även skönt att komma hem till huset igen!

Svärföräldrarna har varit här och grejat, så nu börjar det arta sig med tapetsering osv.. bra! Lite lister och grejer saknas, men annars är sovrum, vardagsrum och Jonnas rum helt klara. Bebisrummet är det lite tapetserat i och sen finns ju kök+hall kvar, förstås, men det ska mina föräldrar hjälpa oss med. Tur att man kan få en massa god hjälp när vi själva har tummarna mitt i handen!

Imorgon kommer svärisarna hit igen, ska fixa lite mer och ta med tjejerna till Uddevalla. På tisdag åker jag och R till Jönköping för köns-ul *spännande* och det blir även lite IKEA- & PO.P-shopping! Var på PO.P i Skövde i fredags och pillade lite på bebiskläderna.. *s* Ska dock hålla mig i kragen lite, har tänkt åka och handla på rean sen istället..

På tisdag kväll åker jag till Uddevalla och är där på torsdag, så det dröjer innan jag kan rapportera för er om ul:et :-( Ska till bm på onsdag, missade mitt besök för två veckor sen pga flyttröran, så nu måste jag komma ihåg det..

Jag mår bra, förutom krånglande fogar, halsbränna och så har jag börjat samla på mig massa vatten.. Kan inte ha strumpor mer än nödvändigt, så det blir väl till att införskaffa stödstrumpor nu. Tråkig utgift..

Kram på er..
Svar på tråden: Hemma efter några dagar i Skövde...
Inga svar finns

Artiklar från Familjeliv