Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Jag tror jag har vuxit idag!

Skrivet av smörblomman m. ärtan v 26
För så här var inte min magge på förmiddagen..
Den har börjat spänna jätte mycket och så känns det som om allt sitter uppe i bröstkorgen.
Så jag börjar ana varför jag känner av min andning iom att detta påminner mig om hur det var tidigare.. *l*

Dessvärre har min gasfabrik ökat produktionen.. nu kan jag verkligen inte vara i ett rum i en hel minut innan jag börjar *S*.. sambon börjar se lite grön ut i ansiktet..*skrattar ännu mer*

Idag har det vart riktigt håll igång i magen. Ärtans sparkar har börjat bli mycket mer kraftfulla.. Han har vart på gymmet!

kram på er alla!
Svar på tråden: Jag tror jag har vuxit idag!

Kan vara så.

Skrivet av  Annelie m Linnea 021205 bf 24/4-05
Och detta med gasfabrik känner jag igen. Det börjar väl bli trångt där inne nu så någonstans ska ju luften ut. Lite jobbigt kan det vara när man är expedit som jag och inte kan hålla sig. Så fläkten åker på rätt så ofta kan jag säga. ;)
 

Vad roligt :-)

Skrivet av  Madicken & Elliot
Själv känner jag mej riktig stor för tiden och otymplig för tiden och värre brir det ;-)
 

gasfabrik hihi

Skrivet av  Kajsa bf 22/4
känner igen det där...min son springer omkring och skrattar och skriker mamma pruttar så det är ingen mening med att vara diskret. Inte när man är hemma iallafall.

Jag tror också att min mage växer som sjutton just nu eftersom det stretat och drar lite här och var. Vi är ju synkisar så det borde väl stämma?

Kram
 

Jag med...

Skrivet av  Tess bf 4/4
... ibland kan jag tycka att jag blivit större över natten bara. Vissa dagar känns det som om jag inte kan gå normalt.. ha ha. Sambon påpekar snällt att jag vaggar som en anka vissa dagar... snyft ;-)
Här har gasproduktionen stannat av lite, men det struntar min bedårande familj i och skriker gärna i kör när någon annan gör ljud ifrån sig, att det minsann var mamma som "fifade" som Oliver säger.. hi hi ...