Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Ibland blir jag orolig..

Skrivet av smörblomman m. ärtan v 26
att Ärtan inte växer som han ska..
När jag pillar på honom när jag ligger på rygg så känns han så liten fortfarande.
Jag vet att han säker har växt och är jätte friskt (iom hans håll-i-gång) men ibland blirjag lite fundersam..

Tur att jag ska till BM på fredag så får hon känna efter lite..

*smörblomman grubblar mellan flyttkartongerna*
Svar på tråden: Ibland blir jag orolig..

Han är ju liten :-)

Skrivet av  Madicken & Elliot
Tänk att han ska ligga 3 månder till och lägga på hullet :-)

Stor eller liten mag tror jag inte har så stro betydelse för hur stor bebisen är. Hade en jättemage med min äldsta dotter som bara vägde 2320 gr och var 43 cm lång när hon föddes.

Hoppas BM kan ge dej lungande svar :-)
 

Dom ÄR små fortfarande!

Skrivet av  Sassa med Nils-03 + Semlan v.28
Det är inte konstigt. De har fortfarande gott om utrymme i magen.
 

Är nog lugnt!

Skrivet av  Essbe BF 1/4
Jag är bara så fascinerad av att du verkar kunna känna kroppsdelarna! Jag känner på sin höjd något hårt, men kan inte identifiera om det är huvud eller lemmar. Och jag har bf 1/4! På torsdag har jag nästa BM-besök, det känns bra att bli kollad. Undrar om järnvärdet rasat, eller om jag är trött på grund av flytt och mycket på jobbet *funderar*. Har ju sluppit järntabletter hittills, men jag får väl se hur det är nu.

När var det nu du skulle flytta, apropå kartonger? Vi har en knapp vecka kvar nu, så det är myyycket rörigt hemma och skralt med datortid. OCh sen blir vi utan uppkoppling eftersom vår nya bredbandsleverantör behöver 4-8 veckor för inkoppling. Det tycker jag låter helt otroligt långsamt, men man får väl klara sig med jobbdatorn så länge. Surfa lite på lunchen...
 

Artiklar från Familjeliv