Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Vilken natt...och morgon.

Skrivet av Tess bf 4/4
Hej hej.
Här har det varit lite kaos ett tag eftersom jag haft såå lågt blodvärde och varit dödstrött men ändå inte kunnat sova.
Har vandrat runt som en zombie länge nu...
Men i natt har jag faktiskt efter många timmars vridande o vändande, fått sova...underbart.
Min älskade sambo smög upp med Olvier i morse och tog han på dagis innan jobbet så jag fick sova lääänge. Vaknade utsövd för första gången på evigheter.. så otroligt underbart.
Och vad ser jag då?! Att solen strålar för fullt, så nu sitter jag här och njuter med solen lysandes in genom fönstret och favoritmusiken på höög volym =D

I natt när jag låg och vred mig höll bebisen igång som varje natt. Men så kände jag hur nått putade ut på vänster sida rätt längt ner.
När jag kollade där var det en liten knöl som stack ut så jag satte dit handen.
Kände då en liten fot, kändes det som, kunde ta på båda sidor om den... då drogs den undan.
Men vilken känsla. Jag höll i mitt barn...tyckte nästan det var lite läskigt att komma henne så nära.
Men det verkade inte hon tycka för flera ggr satte hon dit den igen och varje gång jag rörde vid henne blev det liv där inne...hi hi.
Var tvungen att väcka sambon så han med fick känna...
Så härligt att man kan ha sån kontakt med henne redan =)

nej tjejer nu ska jag ut och njuta lite av vädret. Känns nästan som vår här idag ju =)
Klockan tre ska jag till barnmorskan.
Ha en bra dag.

Förresten har jag knåpat lite mer med Olivers o bebisens hemsida. Har lagt in nya magbilder under bebisens vecka-för-vecka och bilder från vårt hem om nån e nyfiken =)

www.babyfriends.nu/storOliten
Skriv i gästboken en rad så jag vet att ni varit där.
Kram...
Svar på tråden: Vilken natt...och morgon.

Härligt att du har fått sova ut :-)

Skrivet av  Madicken & Elliot
Det behövs med dina låga värden. Vilken hjälpsam sambo du har. Tur att han har möjligthet att hjälpa till också. Min stackars man går ju hemmifrån innan vi vaknar vid 6.30.

En fråga om hemsidan. Hur har du gjort ramen runt favorit fotona på Oliver? Har försökt att göra en liknade i photoshop med det går inte :(
Tänkte det skulle bli snyggt med den svarta bakgrunden på Elliots sida :-)

Har redan tittat på din fina mag och skrivit i gästboken. Duktigt vad ;-)

Ha en härlig dag i solskenet!
 

Japp =)

Skrivet av  Tess bf 4/4
Riktigt skönt med sömn =)

Ja den ramen har jag gjort. Den är liksom en del av kortet som jag med hjälp av paint shop pro har förhöjt lite.
Har du paint shop pro? Eller annat grafikprogram?

Kram
 

Jag har...

Skrivet av  Madicken & Elliot
photoshop 6.0 på engelska som jag förstår ytters lite av. Har fått hjälp så jag kan göra ramar runt korten men förstår inte hur du har gjort. Finns ju olika kommandon att välja och färger.
Åh tänk om jag hade haft en bruksanvisning :-)
 

nu har jag trampat lite i gästboken *imt*

Skrivet av  Kajsa bf 22/4
.
 

Att få sova ut

Skrivet av  Ina
emellanåt är ju jätteviktigt, vad skönt att du äntligen fick det!
Häftigt med sådan kontakt med bebis! Hann din sambo känna också?
Så fort jag försöker känna på magen så blir min bebis stilla. Om jag släpper så sparkar hon/han igen. *s* Igår upptäckte jag också att bebis blir lugn när jag pratar med den. :)
 

Artiklar från Familjeliv