Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Hej till er som minns mig :-)

Skrivet av Charlie bf 7/8
Åh, vad jag har saknat er alla aprilmammor!!!

Jag var tvungen att lämna sidan i slutet av september pga MA i v9+3 och har hängt inne på Försöker bli gravid under hösten.

Nu har jag äntligen fått flytta till ankomstgrupp igen :-) och finns inne på ankomst augusti!!! Har hunnit till v.11 och fick se det lilla hjärtat picka i v.8 så jag hyser gott hopp denna gång!

Väldigt lägligt så missade jag den första månaden av oro tack vare en fyra dagars blöding som jag trodde var mens ;-) Det var det nu inte och det var först i början av v8 jag fick reda på att jag var gravid...

Massor av kramar till er alla!!!
Lycka till och klappa era magar :-)
Svar på tråden: Hej till er som minns mig :-)

Wo-ho!!

Skrivet av  mie m Valter03 och Hoppsan bf 24/4
GRATTIS!

Vad härligt att du kommer in och rapporterar och vad roligt att du landade i en grupp så nära!

Hoppas allt går bra nu hela vägen!

/mie
 

Grattis - va roligt!

Skrivet av  Martha
Va kul att det gick rätt fort ändå att få till det! Skönt att slippa 4 veckors oro i början också, helt plötsligt kunna hoppa in i v 8!!!

Hoppas att du får en fin graviditet och kika gärna in här och berätta då och då!

Kram
 

Grattis!

Skrivet av  Ina
Vad härligt att höra!
Roligt att du hör av dig!

Jag hade också en mindre blödning i 3-4 dagar efter jag blev gravid. Jag trodde det var mens och dessutom trodde jag ju inte jag kunde bli med barn. Men det var en nidationsblödning har jag insett nu efteråt. :)

Varmt lycka till!
 

Kul!

Skrivet av  Eleonor med Cesar 040107, bf 25/4
Lycka till med graviditeten!

Kram,
 

Åh vad roligt att höra:-)

Skrivet av  Madicken & Elliot
Lycka till nu med allt :-)
 

Grattis

Skrivet av  Anna m Hampus Bf 11/4
och lycka till!!
 

GRATTIS!!!

Skrivet av  Enna
Å vad kul!
Har själv ett augustibarn och måste erkänna att det är mysigt och skönt att gå gravid under somamren när man slipper alla dessa kläder och bara kan stoppa ner fötterna i ett par sandaler.

Du valde helt rätt månad att blir gravid igen ;P
 

Men vad kul...

Skrivet av  Tess bf 4/4
Jättegrattis till dig.
Kika gärna in igen så vi får veta mer om hur det går =)
Kram
 

Grattis! imt

Skrivet av  Lingling +R + bf 25e
Roligt att det tagit!