Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Lena m Wilma å alla andra med för den delen!

Skrivet av eva m lasse,bf0505*2
Hej!
Har inte surfat på jättelänge men idag har jag tagit mig tid och läst ikapp lite å såg att Lena efterlyste mig-gulle dej!

Vi hade det jättebra i Egypten förutom att M å Lasse blev förkylda men hur som helst var det jätteskönt att bo på hotell med full service å bara bli bortskämda å jag kunde ju bada i röda havet i allafall.

Sen var det julfirande med släkten här hemma vi hade en jättebra jul med lite insprängda BM + läkar och UL besök.
Jag har blivit inskriven på spec mödravården på Odenplan å dom kollar mig jättenoga nu eftersom det är tvillingar. Hittils ser allt bra ut :)

I morgon kväll ska vi till Astrid Lindgren med Lasse för han ska opereras på onsdag morgon. Han har en liten gomspalt som de ska fixa till nu.
För dem en ren rutinoperation men för mig är det jättstort och läskigt att de ska skära i min lilla bebis.

Usch! jag har gruvat mig hela veckan. Vi blir antagligen kvar där hela veckan så Lasse får nog fira sin 1-årsdag (på söndag) på sjukhuset.
Sen får han inte äta fast föda på 2 veckor så inte kan han få tårta heller :(

Fast vi får fira honom lite senare.

Förresten ska vi gifta oss den 19 februari. Vi tänkte slå till innan bebisarna kommer ut för annars blir det nog aldrig av.

Nu sitter lasse å gnäller utanför grinden till datorrummet så jag får nog ta hand om honom.

Om lasse mår bra den 20.e hänger jag gärna med å fikar

Kram till alla och gott nytt år.
Svar på tråden: Lena m Wilma å alla andra med för den delen!

Men hallå

Skrivet av  Lena med Wilma
Vad skönt att ni haft det bra i Egypten *liiiite avis*. Badade du i döda havet också? Det är så häftigt.

Det kommer att gå bra med Lasse. Jag håller tummar och tår.

Grattis blivande frun!!! Vad roligt! Ni får nästan samma bröllopsdag som vi har :-) 21 februari, fast vi gifte oss förra året då.

kram kram
 

Artiklar från Familjeliv