Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Varit hos doktorn idag(lite långt)

Skrivet av sarawn bf 25/5-05
Idag var det då dags att gå till farbror doktorn o kolla blåmärkena. Han sa att det i detta läge inte var något att oroa sig för, det kunde bli så här när det var stora hormonförändringar i kroppen. Jag har ju dessutom gjort min tredje IVF för att få till det här barnet o då manipulerar man ju ordentligt med kroppens egna hormoner. Men han sa oxå att det i vissa speciella fall kunde leda till hjärnblödning om man hade riktig otur så därför tog de ett blodstatusprov bara för att vara på den säkra sidan. Det är väl bara att hoppas att det inte visar något...
Jag fick dessutom mitt efterlängtade foglossningsbälte och en remiss till "flodhästgympan" i sjukhusets varmbassäng, tjohooo!!:)Det ska bli skönt, gick på det när jag väntade Olle oxå.
Hoppas att ni alla haft en bra dag nu tänker i alla fall jag ta o dö i soffan med vetekudden under rumpan;).
Svar på tråden: Varit hos doktorn idag(lite långt)

håller tummarna

Skrivet av  Hella
att provsvaret inte visar något konstigt!
Måste fnissa lite åt flodhästgympan :-) Heter det så? Haha!

Kram
 

det var ju...

Skrivet av  eva_n
skönt att du fick lite svar iaf. kanske känns lite oroande det där med risken för hjärnblödning så jag hoppas provet visar bra nu och det gör det säkert. hoppas du får svaret snart också. vad är förresen ivf för något? ursäkta min okunnighet men jag har inte sett den förkortningen förut.

flodhästjympan lät kul. hehe
sköt om dig nu gumman så ses vi! skönt att du har fått ditt foglossningsbälte nu förresten. :)
 

InVitro Fertilization

Skrivet av  TT bf 5/5
dvs "provrörsbefruktining".
 

aah...

Skrivet av  eva_n
misstänkte något sådant men var inte säker.