Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

julklappstips till 12 åring?

Skrivet av Malin
Hej. Jag brukar inte skriva här så mycket, men läser och får jämt en massa goda tips härifrån. Ni kan verkligen komma med idéer!! :o)

Vad ska man hitta på till en tjej på 12 år som bara har killar till intresse *s* Skämt och sido.. vad ska man hitta på.. det hon önskar sig är kläder (vi har inte samma smak så det är svårt att köpa), cykel (dyrt) och mp3 spelare (oxå dyrt) Hjälp mig snälla.
Det får kosta max 500:-
Tack på förhand
*kram*
Svar på tråden: julklappstips till 12 åring?

lite tråkigt men

Skrivet av  Sofia med Saga
jag tror att presentkort på HM är något som skulle uppskattas så får hon ut och handla kläder själv på mellandagsrean.
 

På www.inkclub.com

Skrivet av  Helena & Tore
finns det mp3-spelare för 399 kr + frakt
 

Det finns

Skrivet av  Signe
mp3-spelare för under 500:-
http://se.pricerunner.com/search?q=mp3-spelare
 

Har flickor i samma ålder

Skrivet av  Helena m Vilda 8/8 + tre syskon
Tycker det finns en uppsjö utav saker just till flickor svårare till pojkar.

Sidenpyjamas eller bomull H & M hade en svart med snobben i guldtryck som jag har köpt.

Dansmatta kostar ca 200-250:- Som man kopplar till TV

Spel/pussel

Minikylskåp fyll det med jordnötter, små drickor mm.

Relax skiva m goda badbomber mm

Kalender m läckra killar.

Smycken

Snygga underkläder och strumpor.

Sminkloge gjorde jag till mina tjejer en jul köpte en ljusramp på IKEA sågade ut en träskiva och målade satte den under + en spegel som jag tog ifrån en sådan häftig spegelvägg som man hade på goda 80-talet. Ställde på lite godsaker till kroppen på skivan.

Pyssel saker att göra sina egna tvålar eller smycken.

//Lycka till...GOD JUL

 

Minikylskåp

Skrivet av  Mimmi
lät som en kul grej - var hittar man det?
 

Det kan Du hitta

Skrivet av  Helena m Vilda 8/8 + tre syskon
på bla elgiganten mm alltså el affärer. Se bara till att det inte surrar för mycket vilket kan vara jobbigt.
 

Det kan Du hitta

Skrivet av  Helena m Vilda 8/8 + tre syskon
på bla elgiganten mm alltså el affärer. Se bara till att det inte surrar för mycket vilket kan vara jobbigt.
 

okej!

Skrivet av  Sagotanten
Glömde ju som vanligt läsa dom andras inlägg men här kommer mina tips iaf:
*Presentkort på KappAhl
*Spel t ex. Drömdejten,Tjejsnack,Oss tjejer emellan m.m...
*Mysig Morgonrock och lite fina trosor,strumpor eller en pyjamas till det
*Typiska tjejböcker,som handlar om killar,finns massor bara man kollar,till det en mysig fin glittrig kudde (haha) från Indiska...
*En riktigt riktigt lyxig godispåse från Jamjam och en snygg topp
*spegel och lite smink till det
*gå å plocka lite myspys-lyxgrejer,så som badbomber,chokladkakor,glittriga hårprylar,nyckelringar,biobiljett,shampoo,softljus,ljusstakar,läppglans m.m...
*nya fräscha snygga gardiner till rummet
*CD-skivor,tror faktist även att man kan få en mp3-spelare för under 500-hundringen
*kramdjur,finns jättefina Mirandanallar som passar i ALLA åldrar (har redan gett som förslag till andra men,) med en handgjord skylt som DU gjort och skrivit typ Tröstenallen eller Du är så cool eller Jag finns alltid här för dig på eller något sånt sen hänger du skylten om halsen på nallen
*sminkväska
*handväska
*Ljusstakar från Mique finns med Elvis o andra godingar på med glitterstenar runt,skitläckra faktist!


plinga för mer tips!
 

okej!

Skrivet av  Sagotanten
Glömde ju som vanligt läsa dom andras inlägg men här kommer mina tips iaf:
*Presentkort på KappAhl
*Spel t ex. Drömdejten,Tjejsnack,Oss tjejer emellan m.m...
*Mysig Morgonrock och lite fina trosor,strumpor eller en pyjamas till det
*Typiska tjejböcker,som handlar om killar,finns massor bara man kollar,till det en mysig fin glittrig kudde (haha) från Indiska...
*En riktigt riktigt lyxig godispåse från Jamjam och en snygg topp
*spegel och lite smink till det
*gå å plocka lite myspys-lyxgrejer,så som badbomber,chokladkakor,glittriga hårprylar,nyckelringar,biobiljett,shampoo,softljus,ljusstakar,läppglans m.m...
*nya fräscha snygga gardiner till rummet
*CD-skivor,tror faktist även att man kan få en mp3-spelare för under 500-hundringen
*kramdjur,finns jättefina Mirandanallar som passar i ALLA åldrar (har redan gett som förslag till andra men,) med en handgjord skylt som DU gjort och skrivit typ Tröstenallen eller Du är så cool eller Jag finns alltid här för dig på eller något sånt sen hänger du skylten om halsen på nallen
*sminkväska
*handväska
*Ljusstakar från Mique finns med Elvis o andra godingar på med glitterstenar runt,skitläckra faktist!


plinga för mer tips!
 

Till min 13-åriga

Skrivet av  Pinse
tjej har jag bla köpt ett spel till playstation 2 som heter sing starparty2, det är ett karaokespel som verkar jättekul. Vet inte vad det kostar i sverige för vi beställde det från england men det finns här. Jag har även köpt ett pilgrimhalsband och böcker. Inger frimansson har skrivit deckare för ungdomar.
 

lite mer än 500

Skrivet av  Oline
en mp3 spelare. Det finns för under 1000 lappen.
 

Ett STORT TACK!!

Skrivet av  Malin
för alla superbra svar.

Nu har vi fått massor av idéer tack vara er. :o)

*kram*
 

Artiklar från Familjeliv