Enkät snodd från augusti! |
|
Skrivet av | Cami med min goa Alicia |
Min bebis har... (vem är er bebis mest lik?!) *___________ ögon *___________ mun *____________ Näsa *____________ Händer *_____________ Fötter * _____________ Hudfärg *________________ Ögonfärg *__________________ Hårfärg * Folk säger att min bebis är mest lik: * Jag tycker min bebis är mest lik: * Min sambo/man tycker bebis är mest lik: |
|
Svar på tråden: Enkät snodd från augusti! | |
|
|
Svarar själv |
|
Skrivet av Cami med min goa Alicia | |
Min bebis har... (vem är er bebis mest lik?!) *Mammas ögon *Mammas mun *Pappas Näsa *Pappas Händer *Mammas Fötter *Vi har samma Hudfärg *Vet inte ännu-Ögonfärg *Vi har samma Hårfärg * Folk säger att min bebis är mest lik: Mamma *Jag tycker min bebis är mest lik: Sin yngsta storasyster så det borde då vara pappa * Min sambo/man tycker bebis är mest lik: Sin mellersta dotter |
|
Lite svårt att se ännu |
|
Skrivet av Sofia m. Aron 021002 & Alva 040826 | |
men jag försöker väl svara då :) Min bebis har... mammas ögon mammas mun pappas Näsa sina egna Händer sina egna Fötter mammas och pappas Hudfärg än så länge mammas Ögonfärg pappas Hårfärg * Folk säger att min bebis är mest lik: sin mamma och hennes släkt, men också sin bror, som är väldigt lik pappa, öööh. * Jag tycker min bebis är mest lik: sin bror * Min sambo/man tycker bebis är mest lik: han säger att han aldrig ser vem bebisar liknar, men han tycker att hon har hans näsa iaf, och tycker jättesynd om henne :) |
|