Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Cami, du lyckades i alla fall

Skrivet av Sofia m. Aron 021002 & Alva 040826
inspirera mig! Kom nyss hem från en liten 20-minuters runda med barnvagnen. Oj, vad skönt det var både psykiskt och fysiskt! Men nu kliar stygnen, usch, usch.
Svar på tråden: Cami, du lyckades i alla fall

Härligt!

Skrivet av  Cami med min goa Alicia
Jag har tagit fram en karta på närområdena här ute så jag kan lägga olika rutter varje dag. Kommer tröttna om jag ska gå samma sträcka vareviga dag. Visst är det skönt??!! Ska köpa walkingskor och har köpt en sportdrycksflaska att ha vatten i. Det är ju jättebra både för oss mammor och för våra bebblos att få lite frisk luft. Snart kommer den där hemska vintern också, så har man inte kommit igång innan så lär man väl bli sittandes inomhus till mars någongång...

Hmm

Skrivet av  Sofia m. Aron 021002 & Alva 040826
Jag har ju fått en höstbebis förr så jag vet hur SVÅRT det är att släpa sig ut när det är grått och slaskigt...Så visst är det bra att börja få in rutinen redan nu.
Jag är jätteglad över att bo i en stad just nu eftersom det finns oändliga möjligheter att ta olika promenadrutter. Jag är nämligen född och uppvuxen på landet i en liiiten by där det finns EN rutt när man promenerar. Blir lite trist i längden...