Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Kul med detta snack

Skrivet av Ulle med 2 barn
Det finns så mycket här så det tog tid att hitta höstbarn 04. Fick en liten Tindra den 24 Augusti så jag hör väl hit. Tänk att hon blir 4 veckor i morgon det går så otroligt fort. Har en Casper på snart fyra år sedan tidigare. Bor utanför Umeå.
Svar på tråden: Kul med detta snack

Hej på dig!

Skrivet av  Sofia m. Aron 021002 & Alva 040826
Kul att du hittat hit, min Alva kom 26/8 så de är ju rätt nära varann i ålder då!
Jag har en Aron sen tidigare, han fyller två år om två veckor.
Jag bor i Jakobstad, Finland, nästan rakt över potten från Umeå!
Mer i infon.

Hej

Skrivet av  tona m. kevin000710 & Noah 040831
Fick en till son Noah den 31/8, har sedan 4-år tillbaka en son (Kevin) till.Själn bor våran lilla familj i småland.

Hejsan!

Skrivet av  Nickan m Olivia 29/1-03 + kotten
Jag har inte skrivit här spec mkt men måste ändå skriva några rader till dig då jag oxå bor strax utanför Umeå. vi bor i Hörnefors o väntar våran 2a i slutet av okt/början av nov. Var bor du? Tänkte att det kanske är i krokarna o du är sugen på en fika ngn dag...

Nu hittade jag =)

Skrivet av  Ingela & Alva m. Anton 8/9 & Maja 9/9
hade visst rätt i min gissning om lokalisation, nyfikenheten stillad =)

Såg i din info

att ditt bf är våran bröllopsdag! Kul! Även om det eg inte spelar ngn roll så är det ju en mkt bra dag! :)

Kul =)

Fast nu missade ju bebbarna den dagen förstås, fick bli två andra bra dagar :)

Missade

att de redan var här! Hoppas att allt gick bra o att ni mår bra! Tänkte höra om du kanske är intresserad av att vara med på en mailing-lista med ume-bor. vi har väl inte riktigt kommit igång efter sommaren men har träffats o lunchat/fikat o ngn gång på öppna förskolan osv. bara en liten tanke som slog mig.

Ja ja ja

Vill gärna va med på mailinglista. Gillar fika/lunch också =)
När jag var mammaledig med Alva var vi ett gäng som träffades mer eller mindre varje vecka för sådana aktiviteter :) men nu är väldigt få i min närhet daglediga som jag. Ställer gärna upp på sådant alltså om det blir tillfälle!!!!

När, var, hur

komma med på den där mailinglistan förresten?

Maila mig

så kan jag ju skicka ut ett mail till hela gruppen och då även till dig o sen är det bara för dig att haka på. Kanske vi kan försöka dra ihop något snart!
Min mailadress: [email protected]

Gjort =) *imt*

t

Hej!

Tycker jag varit på aff ganska länge tidigare utan att träffa på några fler boende i eller i närheten av Umeå, men nu är vi visst flera stycken. Skoj!

Bor själv i Umeå med dotter Alva nyfyllda 3 år och Anton & Maja som idag är 11 dagar.