Kul med detta snack |
|
Skrivet av | Ulle med 2 barn |
Det finns så mycket här så det tog tid att hitta höstbarn 04. Fick en liten Tindra den 24 Augusti så jag hör väl hit. Tänk att hon blir 4 veckor i morgon det går så otroligt fort. Har en Casper på snart fyra år sedan tidigare. Bor utanför Umeå. | |
Svar på tråden: Kul med detta snack | |
|
|
Hej på dig! |
|
Skrivet av Sofia m. Aron 021002 & Alva 040826 | |
Kul att du hittat hit, min Alva kom 26/8 så de är ju rätt nära varann i ålder då! Jag har en Aron sen tidigare, han fyller två år om två veckor. Jag bor i Jakobstad, Finland, nästan rakt över potten från Umeå! Mer i infon. |
|
Hej |
|
Skrivet av tona m. kevin000710 & Noah 040831 | |
Fick en till son Noah den 31/8, har sedan 4-år tillbaka en son (Kevin) till.Själn bor våran lilla familj i småland. | |
|
|
Hejsan! |
|
Skrivet av Nickan m Olivia 29/1-03 + kotten | |
Jag har inte skrivit här spec mkt men måste ändå skriva några rader till dig då jag oxå bor strax utanför Umeå. vi bor i Hörnefors o väntar våran 2a i slutet av okt/början av nov. Var bor du? Tänkte att det kanske är i krokarna o du är sugen på en fika ngn dag... | |
Nu hittade jag =) |
|
Skrivet av Ingela & Alva m. Anton 8/9 & Maja 9/9 | |
hade visst rätt i min gissning om lokalisation, nyfikenheten stillad =) | |
Såg i din info |
|
att ditt bf är våran bröllopsdag! Kul! Även om det eg inte spelar ngn roll så är det ju en mkt bra dag! :) | |
|
|
Kul =) |
|
Fast nu missade ju bebbarna den dagen förstås, fick bli två andra bra dagar :) | |
Missade |
|
att de redan var här! Hoppas att allt gick bra o att ni mår bra! Tänkte höra om du kanske är intresserad av att vara med på en mailing-lista med ume-bor. vi har väl inte riktigt kommit igång efter sommaren men har träffats o lunchat/fikat o ngn gång på öppna förskolan osv. bara en liten tanke som slog mig. | |
Ja ja ja |
|
Vill gärna va med på mailinglista. Gillar fika/lunch också =) När jag var mammaledig med Alva var vi ett gäng som träffades mer eller mindre varje vecka för sådana aktiviteter :) men nu är väldigt få i min närhet daglediga som jag. Ställer gärna upp på sådant alltså om det blir tillfälle!!!! |
|
|
|
När, var, hur |
|
komma med på den där mailinglistan förresten? | |
Maila mig |
|
så kan jag ju skicka ut ett mail till hela gruppen och då även till dig o sen är det bara för dig att haka på. Kanske vi kan försöka dra ihop något snart! Min mailadress: [email protected] |
|
Gjort =) *imt* |
|
t | |
|
|
Hej! |
|
Tycker jag varit på aff ganska länge tidigare utan att träffa på några fler boende i eller i närheten av Umeå, men nu är vi visst flera stycken. Skoj! Bor själv i Umeå med dotter Alva nyfyllda 3 år och Anton & Maja som idag är 11 dagar. |
|