Presentation |
|
Skrivet av | Nickan m Olivia 29/1-03 + kotten |
tänkte att jag kanske skulle skriva lite om mig själv här då jag väntar våran 2a om 1-2 månader. Har varit inne o läst här sedan starten ;) (var ju så länge sedan) huserar annars mest på ank okt 04 samt vinterbarn 02/03. Är 28 år gift sedan 6 år (på söndag) har en hund o en katt. Fick vårat 1a barn 29jan 03 o väntar nu våran 2a. Bor 3 mil söder om umeå i villa sedan snart 1 år tillbaka. Det var lite om mig. Hoppas att det blir en toppengrupp här! | |
Svar på tråden: Presentation | |
|
|
Hej hallå! |
|
Skrivet av Sofia m. Aron 021002 & Alva 040826 | |
Om du läst här inne så vet du antagligen redan allt om mig :) Hoppas väntan inte blir allt för lång för dig! kram |
|
Hej hej! |
|
Skrivet av Ingela & Alva m. Anton 8/9 & Maja 9/9 | |
Men då bor ju vi riktigt nära varann. Hmm...3 mil söderut, kan det vara H-fors kanske. Du behöver inte svara, jag blev bara lite nyfiken :) Hoppas sluttampen på din graviditet blir bra och går så fort du själv önskar! |
|
|
|
Bingo! ;) |
|
Skrivet av Nickan m Olivia 29/1-03 + kotten | |
Stämmer alldeles bra det. Blev H-forsbo i Dec förra året o stortrivs! Själv då? (OM du vill svara annars får du ju låta bli. Även jag är lite nyfiken... ;) ) | |
Hurra! |
|
Skrivet av Ingela & Alva m. Anton 8/9 & Maja 9/9 | |
Vad jag är bra på att gissa *s* Ska stilla din nyfikenhet också, vi bor och trivs på Tomtebo. |
|
Hej på dig du! |
|
Skrivet av Cami med min goa Alicia | |
Jag födde för 3 veckor sedan världens sötaste (så klart!!) kicka som heter Alicia. Förlossningen var piss och skit :) så det blir definitivt inga fler barn här! Skriver lite överallt på AFF, det finns så himla många intressanta forum så jag skulle kunna leva på nätet(vilket jag också nästan gör...) | |