Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Ny i gruppen!

Skrivet av Matilda med Alvin 15/11
Hej, Tänkte presentera mig i denna grupp! För jag tror det är här vi tillhör. Fick mitt första barn den 15/11. Det blev en liten Alvin. Han blir 7 veckor i morgon och jag börjar äntligen vänja mig vid situationen att jag faktiskt är mamma!
Jag är 30 år och bor i Stockholm. Jag har inte varit med i någon ankomstgrupp....har varit inne och läst lite då och då, men nu tänkte jag att man kunde kanske vara med. Det verkar vara ett bra forum för hjälp och ideer på alla de problem som uppstår.
Svar på tråden: Ny i gruppen!

välkommen..!

Skrivet av  kramar från Petra Å Gabriella
välkommnar mig själv samtitigt..hiihih...är nämligen oxå ny här, fick en dotter den 25 okt så jag kollar runt lite och försöker bekanta mig med denna sajt. Grattis till pojken å lycka till..
 

Välkommen!

Skrivet av  ::Hannanon & Frode + 4 till::
Hannanon kallar jag mig för på AFF..Är 32 år & fick mitt 5.e barn den 18 september..Lille bråttom Frode:-)

Bor oxå i Stockholm. Mina andra barn är:
Flicka 13 år, flicka 6 år, pojke 4 år & pojke 2 år.
 

Så bra...

Skrivet av  Ingela m. Alva-01, Anton 8/9 & Maja 9/9 -04
att du hittat hit!! Ja för det är verkligen ett bra forum för allt mellan himmel och jord, även om denna snackgrupp kanske inte kommit igång riktigt än. Men det kommer alldeles säkert =)

Jag heter Ingela, är 32 år, och fick tvillingar i början av september på varsin dag. Sedan tidigare finns också en storasyster i familjen som också är ett septemberbarn.
 

Artiklar från Familjeliv