Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Tack för era svar på båda mina frågor igår!

Skrivet av anhna, bf 20-22/7
Tackar er här istället för vid frågan, det skrivs ju så flitigt härinne nu att de hamnat långt bak.

Jag hade aldrig ens i min livligaste fantasi kunnat gissa på att ont i svanken kan ha med fogarna att göra så där har ni helt klart lärt mig något nytt! Jag är ju verkligen en total nybörjare på det här med att vara gravid. :-) Jättetack för alla era råd om hur man kan göra för att lindra! Jag sov med en kudde mellan knäna i natt, plus att jag hade en varm vetekudde mot ryggen och faktiskt, det kändes lite bättre! Sen gjorde jag även övningarna som finns i Mammapraktikan som är speciellt framtagna för foglossningsbesvär, aj, aj vad ont det gjorde men det var enormt skönt efteråt (kände mig som värsta ledbrutna pensionären när jag låg där på golvet och gjorde väldigt enkla små rörelser under stönanden).

Sen ska jag nog satsa på mammakläder direkt, ska nog ta en titt i dag. Jag har ju redan nu ett par byxor som är för stora i normalfallet så de kommer ju förhoppningsvis att funka efteråt (fast det kanske inte är så kul att gå i svarta manchesterbyxor mitt i sommaren). Jag ska iallafall titta och se vad som finns. Så tack för era råd angående detta!

Kram på er

Svar på tråden: Tack för era svar på båda mina frågor igår!
Inga svar finns

Artiklar från Familjeliv