Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Ingen ork...

Skrivet av Kitty m N-03 + bf18/7
Jaha, nu sitter jag här framför datorn igen, trots att jag har ett berg med disk och ett ännu större berg med strykning. Jag orkar bara inte ta tag i saker nuförtiden, det har väl med illamåendet att göra, men jag är ju så pedant i vanliga fall, nu vet jag inte vad det har tagit åt mig. Jag är bara så trött så trött så trött. När ska det gå över egentligen? Jag kommer inte ihåg att jag var så här när jag väntade N. Hoppas ni mår bra allihop!
Kram
Svar på tråden: Ingen ork...

Jag undrar också

Skrivet av  Mama m nr 2 & 3 bf i juli
Jag är också så infernaliskt trött. Vet inte när det ska ge sig. Jag var trött i början med mitt första barn också, men inte så här! Men, jag har de senaste nätterna lidit lite av sömnsvårigheter på natten tyvärr - går och lägger mig tidigt men vaknar mitt i natten och kan inte somna om... Superjobbigt!

Vill ORKA!
 

Skönt att höra att man inte är ensam,

Skrivet av  Ullet
jag är tröttare än någonsin o vill inget hellre än att få vara glad o strålande men jag är en trasa. Vill mest sova o sover urdåligt dessutom, taskig kombination. *ler* Nåja, om några år får man sova. *ser framemot* *S*
 

Ja om några år

Skrivet av  Kitty m N-03 + bf18/7
då ska jag sova. Jag och lilltjejen hälsade på mina föräldrar i helgen och då tänkte jag på det att det ska bli fantastiskt skönt när man själv blir mormor (om man nu blir det), de får verkligen de bästa bitarna, men slipper att gå upp klockan 6 när barnen vaknar och man kan själv bestämma när man vill ha dem hos sig, hihi.
Du är inte ensam om att sova dåligt, jag har visserligen en liten propeller bredvid mig i sängen nuförtiden (Nova har helt plöstligt slutat med att sova i sitt eget rum), men jag vaknar ändå säkert 10 gånger per natt. Suck. Hoppas att det blir bättre snart...
 

Kroppen behöver mer vila

Skrivet av  Lilla P *BF 21/7*
Kroppen ser till att du inte ska ägna dig åt oviktiga saker såsom disk och strykning ;o). Sedan den lilla ork man har går ju lätt åt till den lilla ögonstenen man redan har. I alla fall tär det på orken att handskas med en trotsig treåring här hemma... Tur att jag inte har illamående också, klart det drar ner på orken! Kram tillbaks!
 

Här sitter jag oxå...

Skrivet av  Binks bf 13/7
o sov till 10 efter att ha lämnat på skolan o på dagis :( jag har 400 sidor global ekonomi att läsa till morgon - o nu ska jag snart hämta allihopa igen - är sååååå trött!!
 

ja man längtar

Skrivet av  Maria med Albin-03 + bf 9/7
tills tröttheten är över, vilket borde vara ganska snart... Men det vete gudarna om den försvinner när man nu har en liten att ta hand om här hemma också.

Små små ryck orkar jag med, sen däckar jag i soffan, och då har jag dessutom haft "jullov" sen 4 december!
 

Artiklar från Familjeliv