Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

när försvinner symptom? *orolig*

Skrivet av Mixie * v11*
Jag har precis återhämtat mig från det värsta av vad bm trodde var vinterkräksjukan. Maken och sonen har bara dåliga magar, hoppas att det inte blir värre där... Men nu till min oro: När jag stod i duschen så kände jag mig så "tom". Brösten ömmar inte ett dugg längre? De har varit så ömma att det gjort ont ända ut i armhålorna. Allt ontet är borta! Inget känns det i magen, heller. Jag är iofs illamående, men är det graviditeten eller resterna av magsjukan? Vet inte riktigt vad jag vill med detta inlägg, måste bara skriva av mig... Försvann era bröstsymptom snabbt, från ena dagen till den andra? Jag är så rädd att det blivit MA... Har bebisen farit illa av Lergigan Compen eller av magsjukan? Vad tror ni? *hjälp*
Svar på tråden: när försvinner symptom? *orolig*

Hejsan!

Skrivet av  X-tjejen
det är individuellt när symptom avtar jag kan berätta hur jag har haft det :)
första graviditeten hade jag ömma bröst och lite lätt illamående
detta avtog innan inskrivningen som jag gjorde i vecka 11 så jag kände att det nog var en stor bluff alltihopa men så var itne fallet
graviditet 2 så hade jag inga ömma bröst alls men däremot illamående som satt i ända fram till vecka 20 *suck*
denna gången har illamåendet avtagit men jag mår fortfarande lite urk emellanåt men det beror på medicin jag äter jag känner ingenting i övrigt
 

Hej Mixie

Skrivet av  Blyger - v. 13
Jag hinner inte skriva här så mycket och har nog inte varit här på 2-3 veckor, men kände att jag ville svara på ditt inlägg.

Jag ver också magsjuk innan jul och upplevde också att inte brösten ömmade något mer. Nu ömmar bröstvårtorna lite och jag mår lite småilla eller snarare olustigt.

När jag var gravid med min dotter mådde jag varken illa eller hade någon som helst känning i brösten.

Var inte orolig. All är ok!

Kram