Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Hej alla!

Skrivet av Challis med Irmelin 030516
Jag ligger i startgroparna för att starta eget. Nervöst men spännande! *ler* Jag har planerat för det här i flera år och det är ju klart att jag är rädd för att min dröm ska totalkrascha. Jag hoppas på att vara igång om ettpartre veckor, väntar på beslut från banken *skakis*
Skönt att ha en sån här sida att få tips och ideer på!
Svar på tråden: Hej alla!

Känner igen mig!

Skrivet av  Ulrika
Det var som att gå på nålar att vänta besked från banken. Det är ju ofta en förutsättning att man får lån. När jag blev beviljad lån och pratade med min bankkontakt kände jag att "han tror ju faktiskt på mig", vilken känsla!
Lycka till och skriv och berätta hur det går!
 

Åh vad läckert!

Skrivet av  ME med J&R
Jag är inte riktigt så nära än, men igår shoppade jag loss på almanacka för bokningar samt adressbok för kundkontakter, det känns att det börjar närma sig. :)

Vad ska du jobba med? Djurtolkare? Och så är jag allt lite nyfiken på det här med blöjfritt, även om det är ot här. Min R är 13 månader, kan man göra sånt på henne också?
 

Jag ska sälja

Skrivet av  Challis med Irmelin 030516
dinkel och havtorn över nätet! Det finns ingen ordentlig sajt för det, ännu :0) men snart så!
Jag kommer också jobba som djurtolk lite grann. Visst är det spännande att vara så här i startgroparna?!

Generellt så säger man att efter 10 månader blir det svårare att börja med blöjfritt, men det är ju absolut inte omöjligt. Du kan gå in på Alternativa Föräldrar och Föda hemma och kolla, där har jag skrivit lite mer om det och där får du gärna fråga mer om du vill!
 

Artiklar från Familjeliv