Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Ny här

Skrivet av AnnaF
Hejsan,
Jag har inte eget företag än, men funderar på att dra igång framöver. Jag håller på med hemförsäljning och rådgivning. Just nu har jag det som hobbyverksamhet.

Den här sidan verkar helt suverän! Verkligen kul att ha hittat hit!

/mvh AnnaF
Svar på tråden: Ny här

Hej och välkommen!

Skrivet av  ME med J&R
Det är inte nåt vidare ös här för tillfället, men jag tror att det blir när fler hittar hit. :)

Vill du berätta mer vad du pysslar med?

Jag ska själv starta b&b i vår men drömmer om att ha ett café på gården. :)
 

Min verksamhet..

Skrivet av  AnnaF
går ut på att sälja hudvårdsprodukter (smink, ansiktsvård, kroppsvård) från ett visst märke (Amerikanskt). Det har funnits i dryga 40 år och är lite "lyxigt".

Ganska mycket av hur man jobbar styrs av företaget bakom, men vi är ändå fristående och själva ansvariga för våra verksamheter.

Målet är förstås att sälja, men inte till vilket pris som helst. Det är viktigare att ha nöjda kunder, så utbildning innan köp, att kunden får prova ordentligt innan köp samt att följa upp alla köp efteråt är viktiga bitar. Dvs själva kundrelationen har stort fokus.

Konceptet passar mig aldeles utmärkt. En av mina starkaste drivkrafter är just "råd&stöd" så att detta att vara huvårds- och makeup-rådgivare passar mig aldeles utmärkt.

/mvh AnnaF
 

*vinkar*

Skrivet av  Devilyn
Hej!
Kul med fler. har inte varit så vansinnigt aktiv men jag finns här i kulisserna! ;o)
 

Hej!

Skrivet av  AnnaF
Jo, här finns mycket intressant att läsa! Det ser ut att börja röra på sig lite lagom mycket, också!

/mvh AnnaF
 

Artiklar från Familjeliv