Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Telefonabonnemang..

Skrivet av Betty Karolina
via telia för företag. Har ni andra det? Är ju dyrare att skaffa det än vanligt abommemang..undrar om man kan snika och öppna ett vanligt trots att man är egenföretagare..hm..vad tror ni ?
Svar på tråden: Telefonabonnemang..

Kan vara knepigt

Skrivet av  Pappa F.
Har du enskild firma så kan det fungera, förutsatt att du kan visa att du har ett privat abonnemang också, så att skattemyndigheten inte tar det som privata kostnader. Behöver du ha ett telefonnummer som folk kan ringa till, eller handlar det mest om att ringa från? Själv har jag löst det med att ringa ut med Tele2 på mitt privata abonnemang. Företagskostnader på Tele2 alltså och privata på Telia. Inget extra abonnemang. Annars kan jag hålla med dig om att Telia är lite fula som har olika priser för samma tjänst. Men så fungerar det ju numera - differentierade marknadspriser.

hoppsan, jag skulle ju inte svara här.... =P
 

Nej, ett privat

Skrivet av  Betty Karolina
abonnemang har jag redan, så då borde jag ju kunna skaffa ett till alltså, fast i Firmanamnet.. tack för tipset! Kanon!
Varför ska inte du svara här? Du somhar så många kloka råd :)
 

För att...

Skrivet av  Pappa F.
jag ledsnade på reklamsnacket.
 

Ja, vem har inte gjort det

Skrivet av  Betty Karolina
verkligen svårt å veta hur man ska kunna komma runt det..anser faktiskt att aff borde kunna visa lite mer hänsyn här inne.. men men, nog ältat..
 

Artiklar från Familjeliv