Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Ny + enkätfråga

Skrivet av Anna m Tella
Hej allihopa! har läst här ett tag och har en ganska flummig idé än så länge om hur vårt företag ska se ut. Närmare presentation kommer senare när det klarnat lite för mig själv...

Min fråga då: Finns det nån här som är duktig på enkäter? Ska göra en nu för att försöka få fram ett kundunderlag. Har börjat sätta ihop frågor men behöver några att bolla med.
Svar på tråden: Ny + enkätfråga

Ibland måste man gå över ån

Skrivet av  ME med J&R
för att hämta vatten. ;)

Jag kan nog hjälpa dig att bolla. Har inte jobbat direkt med att SKAPA enkäter, men eftersom jag verkar ha "fråga mig!!" stämplat i pannan så råkar jag ut för enkätnissar överallt på stan + att jag får hem enkäter i brevlådan väldigt ofta. Mailadressen i snackinfot.
 

okej

Skrivet av  Anna m Tella
tack, hehe, hjälpen fanns närmare än jag trodde alltså! hinner inte skriva ner den nu men den kommer på mailen om ett tag (minuter, timmar, dagar...)
 

Det verkar vara

Skrivet av  ME med J&R
nåt fel på passagen just nu, så jag kan inte kolla den ftf. Fortsätter det så skaffar jag en ny "officiell" adress. Hojta när du är färdig. :)
 

enkäter

Skrivet av  amico
samt utvärderingar är jag utbildad i kan hjälpa dig om du mailar mej [email protected]
 

Tänker du ta betalt då??

Skrivet av  ME - snackvärd
För om du inte lovar Anna att göra det gratis så tänker jag rycka dig i örat och maila Redax...
 

Artiklar från Familjeliv