Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Var hittar man en webbdesigner?

Skrivet av Devilyn
Jag vill bl.a. starta en webbutik, men jag kan inte ett jota om att göra hemsidor. :o/
Därför behöver jag anlita någon att göra den åt mig. Det kommer nog inte ske ännu på ett tag eftersom jag inte är färdig med affärsplanen ens.
Var hittar man såna då? Måste man träffas eller kan man prata över nätet?

([email protected])
Svar på tråden: Var hittar man en webbdesigner?

Inte min grej alls...

Skrivet av  Carla
...men jag har min hemsida liggande på webb-hotell hos Azalea och de har en färdig e-handelslösning såg jag. Jag vet inte alls om det är en bra lösning eller billigt eller dyrt. Du kan läsa om den på:

http://www.azalea.se/azalea_smartshop.php
 

Bli bara inte inblandad

Skrivet av  Anette
med Comitnet...
 

Jag känner ett par

Skrivet av  Pappa F.
Får man rekommendera dem?
 

Det måste du väl få? Eller...?

Skrivet av  Devilyn
.
 

Pappa F.

Skrivet av  ME med J&R
får rekommendera precis hur mycket han vill, så länge det inte här sig själv han rekommenderar.

Välkommen tillbaka, Pappa F.! Det gör mig uppriktigt glad att se dig skriva igen! :)
 

Skickade

Skrivet av  Pappa F.
ditt inlägg och mailadress vidare till en av mina bokföringskunder. Han är bra! Bett honom referera till mig om han svarar dig, så du vet vem som rekommenderat honom.
 

Tack! :o) *imt*

Skrivet av  Devilyn
.
 

det finns väldigt

Skrivet av  Solen
många. Konsten är att hitta en som du tycker om. Och det är en fördel om du vet möjligst exakt hur du vill att sidan ska se ut. Surfa gärna hos olika sidor för att se hur dom är uppbyggda och vad du tycker är bra/dåligt. Ta inte första bästa. Vad som är bäst för att välja tycker jag är att be att få se på hemsidor dom gjort. Det är en klar fördel om ni kan träffas för att diskutera hemidan, speciellt om du är 100% säker på hur den ska se ut.
 

Artiklar från Familjeliv