Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Kooyanisqatsi!

Skrivet av ior
blev så nyfiken att jag beställde den från Discshop för endast 149 bagis! Och de har många fler i lager....Inte illa alls. Tack för tipset MacGyver!
Svar på tråden: Kooyanisqatsi!

Det var det jävligaste!

Skrivet av  MacGyver
Jag betalade 345 för samma box. Letade som tusan på nätet först, men kände faktiskt inte till discshop...

Kul att du gillade den. Jag suger fortfarande på karamellen "Powaqqatsi". Har inte sett den än, sparar den till en regning dag.
 

ja,

Skrivet av  ior
regniga dagar lär du nog inte bli utan. Discshop är ganska bra tycker jag, snabba leveranser, bra priser och bra utbud. Får återkomma med kommentarer!

Läste att de söker finansiärer till den tredje delen och att det går dåligt, sucksucksuck, med tanke på hur mycket SKIT som produceras...
 

Imponerande butik!

Skrivet av  MacGyver
De hade både Stalker, Runaway Train och Das Boot för omgående leverans! Jag har väntat veckor på leverans när jag beställt i butik. Och jag har fått betala 50-100% mer i butiken!

Det finns ett bra sätt att hjälpa till med finansieringen av del 3: Köp del 1&2! Ge bort till vänner och bekanta. Allt handlar om efterfrågan.
 

Uppföljning:

Skrivet av  MacGyver
Finansieringen verkar ha löst sig:

http://www.naqoy.com/
 

bra

Skrivet av  ior
med finansieringen alltså.

Ja, brukar ha stor beslutsångest över allt jag vill ha på Discshop, bla har även de en hel del Tv-serier till bra pris. Har beställt en hel del Frost därifrån.
De har även en Herzog/Kinski box för drygt 500-lappen (6 filmer!)...och så beställde jag Little Big Man för 139:- Ok, nu blev det lite OT.
 

Artiklar från Familjeliv