Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Köpfria dagen

Skrivet av semla
imorgon. Jag hade aldrig hört talas om det förrän de pratade om det på radion imorse. Men det ställer jag upp på utan en sekunds tvekan!
Vi ska för den delen bort och umgås med bekanta hela dagen så vi kommer i allafall inte att vara i närheten av den minsta lilla affär.
Svar på tråden: Köpfria dagen

Shit

Skrivet av  kajsa
är den imorgon? brukar faktiskt haka på den men imorrn får jag nog strunta i den. min enda chans att köpa presenter till ett kalas min son ska på. :(
 

så blev det

Skrivet av  kajsa
oxå. var faktiskt tvnungen att köpa det idag. bor i ett litet samhälle där alla tänkbara presenter kostar skjortan ochjag är inte den rikaste personen så jag kände att jag var tvungen att passa på att hitta presenter när jag ändå var in till stan. :(
 

neeeej

Skrivet av  emelie m Viktor 030203
vi som planerat in att vi ska till IKEA!
måste byta ut en stol vi köpte idag samt passa på att köpa några ramar till julklappskorten. Typiskt.

Vi kommer inte ha tid att åka till IKEA igen förrän typ tidigast 23/12.... lite sent då. =/
 

Bara mat

Skrivet av  Ullen61
Jag köpte bara dagens middag, orkade inte tänka ut den på fredagen. Vi hade dessutom gäster, så ingen av den mat vi hade i frysen räckte till alla. Vi hämtade en soffa vi beställt och betalt tidigare, det räknas väl inte som köp? Jättebra grej, tycker jag, och har försökt följa det tidigare år, men tyvärr är informationen ofta så dålig så jag har ofta missat den, eller just fått veta för sent så jag inte kunnat planera om. Dessutom får det ju ingen effekt när inte fler vet om det.
 

Artiklar från Familjeliv