Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Sååå trött! klagan...

Skrivet av Linda Bf 22/8
Jag förstår inte detta, jag är så in i ... trött hela tiden, jag sover middag varje dag, annars funkar jag inte! Redan! O jag som vill gå på gym o o försöka med att inte gå upp dom där 25 kg igen, tredje gången gillt! ;) Har så varierade arbetstider, så varje dag KAN jag bara inte ta en tupplur, jag bävar inför dom arbetspassen! Tur att jag har en så förstående gubbe iallafall, han är hemmma just nu, men hur blir det när hans semester är slut?

Vad är det med Grönt Te som gör att gravida inte ska dricka det? Har hört från flera håll att man ska undvika det, men inte varför... Det är det enda jag har sug efter på kvällen...
Svar på tråden: Sååå trött! klagan...

Vad jobbigt!

Skrivet av  M@ry med son 02, v.8
Jag har också börjat att bli mer och mer trött. Fast den här trötthetskoman som infann sig med sonen har inte kommit än. Men trött det är jag.

Hoppas att det går över snart.

Kramar
 

Åh vad jag känner igen mej!!

Skrivet av  AnTiCe v8
Är så trött att jag vill kräkas. Somnade framför TV:n imorse 20 min efter dottern och jag gått upp.......
Dottern blev myck missnöjd med mamma som bara doppade och sov hela tiden..

Är sjukskriven av andra orsaker nu tom imorgon annars jobbar jag som springvikarie på en massa olika ställen.
Bävar för att börja jobba igen, vet ju iofs inte när jag får jobba och det känns just nu både bra och stressande. Vågar knappt svara på telefon...
Hoppas vi blir piggare snart

Kram
 

Artiklar från Familjeliv