Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Nån mer än jag som anar att man inte är vaken

Skrivet av MammaMia m Isaac -02, 9v+0d
vid 12slaget?

Denna veckan har varit enormt jobbig, jag mår konstant illa förrutom precis när jag vaknar, då mår jag fint i ca 30 minuter, men imorse var det illamående direkt. Så är jag uppe 3h och är sen ett ras, sover 13-17 och är sen ett ras igen vid 20-tiden.

Vill så gärna skåla i nyåret med maken då 2004 har varit ett jättejobbigt år för honom och han är så glad över bebben och vi hade beslutat oss för att stanna hemma iår för att få rå om varandra.

Kanske får sova 20-23 för att orka med.

Allvarligt, hoppas detta slapper snart, för jag börjar känna mig knäckt. Så här var det inte med sonen.

Kram
Svar på tråden: Nån mer än jag som anar att man inte är vaken

hej raset! :)

Skrivet av  AnnaS med 96:a & 97:a+bf 16/8
Jag tror inte du är ensam! Jag har inte varit uppe till 12 på flera veckor.
Men ikväll ska vi ha folk hemma och jag får tvinga ögonen att hålla sig öppna *hihi*
Det låter mysigt med en kväll på tu man hand, önskar nästan vi skulle ha det oxå.... Man är ju inte så social precis...
Gott nytt år på dig, kram!
 

Gott nytt!

Skrivet av  MammaMia m Isaac -02, 9v+0d
Nä, social är man ju inte. :) Våra grannar har varit på oss i veckor nu om Christmas Drinks. Sist lovade jag att vi skulle höras av mellan jul och Nyår och nu smyger jag ut till bilen, för jag orkar bara inte och mannen i familjen verkar ha lite svårt att acceptera ett nej.

Tack för ditt svar och Gott Nytt År! :)
KRam
 

hej!

Skrivet av  Mina75 bf 15/8
Vi ska också vara ensamma ikväll, för jag orkar inget annat... Tror inte heller att jag är vaken till 12, men man kan ju skåla och ha det mysigt innan man går och lägger sig!
Hoppas ni får det mysigt ikväll, hur tidigt eller sent det än blir!
(jag tror du har en tjej i magen...)
Kram
 

Pratade precis med maken,

Skrivet av  MammaMia m Isaac -02, 9v+0d
och han tröstade mig med att han också är urtrött då han börjat köra "Isaac ska somna själv i sin säng"-initiativ denna veckan och dessutom sprungit till honom på nätterna, så han sa att är vi för trötta kan vi ju skåla lite tidigare och gå och lägga oss.

Jag börjar också undra om det kan vara en liten flicka i magen, det skulle vara jättekul. :)

Jag tror jag ska läsa lite graviditetsböcker idag, så att jag är mer med på vad som händer där inne, just nu känns det som om jag mest tänker på hur himla jobbigt det känns och tänker inte så mycket på pyret.

Hoppas ni får en härligt kväll!
Kram
 

Jag tänkte....

Skrivet av  Femman, v. 10
...vara vaken vid 12-slaget, men det kommer kräva lite middagssömn för min del, för annars orkar jag inte. Vi får ju gäster kl. 17 så jag måste passa på att sova innan i så fall.

Hoppas du orkar hålla dig vaken....det är ju ändå lite speciellt med nyårsafton och när klockan slår 12 så vet vi ju alla härinne att detta år kommer våra bebbar.....:-))

Kram!
 

Åh, nu blev jag alldeles gråtfärdig!!!

Skrivet av  MammaMia m Isaac -02, 9v+0d
Tänk, om några timmar kan vi säga att våra bebbar föds i år!! :)

Jag hittade en flaska Coca Cola hemma och jag tror nog jag kan få ner den om jag har massa is och citron i, nu fick jag upp humöret.

Tack och GOTT NYTT ÅR!!
 

GOTT NYTT ÅR!!!

Skrivet av  M@ry med son 02, v.8
Vad mysigt att vara hemma. Vad jobbigt att du är såå trött. Jag var det i förra graviditeten, så jag vet vad det handlar om - är lyckligtvis bara jättetrött nu istället för SUPERtrött. Om man kan gradera tröttheten. SKillnad från förra gången iaf.

Hoppas att du orkar vara vaken. Själv så ska jag hem till min svärfar. Känns en aningen jobbigt när man mest vill ligga ner för att man mår så illa.

GOTT NYTT ÅR och tänk 2005 vilket SUPER år det kommer att bli :-D
Kramar