Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

har varit här nu och kikat lite...

Skrivet av Jen med Vidar 0212 och lill*n v. 7
och börjar vänja mig vid tanken att vi kanske kommer få barn igen i augusti, känns overkligt men otroligt mysigt!Lite presentation, jag heter Jennifer och är 30 år i april... bor i Göteborg och pluggar till att bli lärare dock några år kvar :). Jag har inte varit inne så mycket på denna sidan på ett tag men nu som sagt känns det aktuellt igen, lite nyfiken på hur andra i samma situation har det :D. Hej så länge och lägg gärna till mig på bflistan, 23 aug hälsn. Jennifer
Svar på tråden: har varit här nu och kikat lite...

kopiera bf

Skrivet av  Emmie
listan längre och läggt till dig.
Så får du dig rätt !
 

nu ramla pengen ner :) imt

Skrivet av  Jen med Vidar 0212 och lill*n v. 7
.
 

Oh...

Skrivet av  *Sara med Mika02&magen.v10*
en till som har en 02:a, det var kul!!!
 

ja lite kul

Skrivet av  Jen med Vidar 0212 och lill*n v. 7
att vara flera, det verkar som att det är några till här, eller? Var det planerat för er?
 

jupp!

Skrivet av  *Sara med Mika02&magen.v10*
Det var planerat, egentligen skulle vi försöka få till ett syskon innan 1,9 år-gränsen gick ut, men jag ville verkligen inte vara gravid o illamående över hela sommaren. Det blir lite fattigt, men det kändes som helt rätt tidpunkt! = )
 

förstår dig

Skrivet av  Jen med Vidar 0212 och lill*n v. 7
jag har väl inte direkt sett fram emot en graviditet och trodde att jag gott kunde vänta några år till men vi slarvade en gång och se :D vad som hände. Nu är jag jätteglad över att det blev så för jag hade nog inte klarat att beslutet att sätta igång igen men jag förstår nu att jag ville verkligen det här.
 

Grattis och välkommen!

Skrivet av  Marie med Pontus 020917, v.9
Hoppas att du ska trivas hos oss.

Lycka till!

Kramar
 

tack så mycket :)

Skrivet av  Jen med Vidar 0212 och lill*n v. 7
för välkomnandet och grattis själva och hoppas att vi alla får vara kvar här! Hej så länge Jennifer