Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Har alla ordnat inskrivningstid nu?

Skrivet av Lamarr i v9
eller är jag alldeles ensam om att vara så sen.......börjar nästan tro att jag är knäpp och förtränger graviditeten.
Och jag som ska se till att jag får Nupp och allt, då måste jag ju ha lite marginaler. Enligt egna beräkningar är bf 15 augusti..

Har någon ett bra tips på MVC på söder i Stockholm?

Svar på tråden: Har alla ordnat inskrivningstid nu?

Nää...

Skrivet av  *Sara med Mika02&magen.v10*
Jag glömmer att ringa varje dag, men imorron ska jag göra det för på torsdag är jag i 10+0 så det är nog dags om jag ska lyckas få en tid innan UL.. tsss...
 

Imorgon....

Skrivet av  Lamarr i v9
..låter som en bra dag att ta tag i det hela ;-)
 

jag

Skrivet av  2an
ringde igår å fick inskrivningstid 7 feb, lååångt kvar ;) Ska ringa å boka Vul innan.
 

uj uj

Skrivet av  Lamarr i v9
det var långt fram. Sså länge kan jag inte vänta om jag vill ha nupp.
 

ja

Skrivet av  2an
fast jag är bara i v 6-7 nu.. har bf i slutet av augusti nångång. Men det e hemskt att behöva vänta så länge ändå!!!! ;)
 

MVC

Skrivet av  Katarina m pricken
Jag har gått på Munkbrons mödravård (411 24 11), Skeppsbron, och de har varit jättebra där. Har kompisar som gått vid Ringen och de tyckte att det var toppen. Det tillhörde Södra BB på något vänster så de mötte samma bm på mödravård som på bb. Kan kolla upp namn om du vill.
 

Japp!

Skrivet av  Mamma L
Pendlar tre dagar per vecka så jag kan inte vara så flexiblel med bm-besök. Därför ringde jag drygt en vecka efter jag testat positivt. Fick tid för ul på samma gång, dvs i början av februari. Känns allt lite overkligt..
 

Jag bokade i vecka 7

Skrivet av  Marie med Pontus 020917, v.9
och fick den 27 januari.

Kramar
 

Artiklar från Familjeliv