Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Lilja med sötnosen och livet v. 8!! *ropar*

Skrivet av Smulan
TACK för ditt svar längre bak! Har du ringt och bokat tid hos bm?
Jag har inte gjort det än, tänkte vänta till nästa vecka. Om det inte har kommit nåt blod dvs.. :) Vaddå neggo??? *fniss*
Ha det så bra gumman!
Svar på tråden: Lilja med sötnosen och livet v. 8!! *ropar*

Hej! :-)

Skrivet av  Lilja med sötnosen och livet v. 8
Jasså, det räckte inte att jag skrev med bestämda bokstäver att du skulle ringa? Nej, jag skämtar bara. Du ringer när du känner dig redo.

Jag ringde idag, men där var upptaget hela tiden och sen var deras telefontid slut. Då pratade jag in på tel.svar men de har inte ringt. Jag får prova i morgon förmiddag igen. Lite snopet när man tagit sig i kragen och bestämt sig för att ringa. Man tror att de bara sitter och väntar på att lilla jag ska ringa! "Håll linjerna fria idag för då ringer Lilja med sötnosen och livet v. 8" ;-)
Jasså, inte det?

Återigen, jag hoppas att miniSmulan stannar hos er. Om inget annat så i ren trots mot mamma som tror motsatsen. *ler*

Ta hand om dig!

Kram,
 

åå

Skrivet av  Smulan
Vad duktig du är som har ringt! Jamen det är väl typiskt att ingen svarar bara för att du är så himla bra och har tagit dig i kragen. Det är ju besynnerligt att de inte förstod att du skulle ringa just då!! ;)
Hur gammal är "sötnosen"?
kramis
 

Sötnosen...

Skrivet av  Lilja med sötnosen och livet v. 8
... fyller 2 om drygt en vecka. Så då blir det kalas, minsann. Hon har blivit så stor, jag kan knappt fatta att det är samma tjej som de lade på min mage för snart 2 år sen. *minns tillbaka*
Det är lite stressigt här hemma för vi flyttade till hus i höstas och håller på att fixa lite överallt. Vi vill ju ha fint tills sötnosen fyller år. Jag fyllde år i november, min sambo i december och så blir det kalas nu i januari igen. Vår släkt och vänner följer vårt arbete och det är som en morot för oss så vi jobbar på.

Det skulle vara perfekt med en augusti-bebis så vi får spritt födelsedagarna under året ;-) Hösten och vintern är lite intensiv! Ja, ja, de där små pyrena dyker upp när de själva bestämmer sig för det.

Jag fick tag på bm idag och fick en tid den 4 februari. Om jag inte fått missfall innan, vill säga. Hon lugnade mig lite per telefon, men vi får vänta och se. Jag skulle ringa igen om jag var orolig. Det känns bra att få kontakt med någon och att jag är med i deras register.

Hur gammalt är ditt barn? Om jag förstod dig rätt så har du ett barn sen innan.

*hoppas du känner av lite illamående eller i alla fall lite värk i livmoderstrakten*

Kram,
 

Artiklar från Familjeliv