Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Ska jag våga??

Skrivet av Vivi med Dennis 03 + fröet
Ska jag våga ge mej in på en presntation?
Äh...här kommer jag! =)

Tjej på 30, en son född aug-03. Haft ett mf i början av hösten men nu är det dax igen och denna gång ska de banne mej gå vägen! Så de så!
Har bf 5/8 men kommer att kräva snitt så det lär nog sluta i slutet av juli men tycker augusti låter bra eftersom sonen också är en augustibäbi! =)
Bor omväxlande i norra sverige & Stockholm och trivs bra med det!
Hoppas jag kommer att trivas lika bra i aug-05 som jag gör i aug-03!

Kram på er alla!
Svar på tråden: Ska jag våga??

Välkommen!

Skrivet av  Mira med A,L & lilla trean bf19/8
Tur att du vågade;) Kul med en till med -03:a här! Har själv en son född juli -03.

Hoppas också att du kommer trivas här!

Kramar Mira
 

Grattis

Skrivet av  Mina75 bf 15/8
och välkommen hit!
Hoppas du ska trivas riktigt bra hos oss. Det är klart du ska vara här! Ditt bf är ju i augusti... vem som helst kan ju få två veckor före(eller efter).
Varför vill du snittas?(behöver inte svara om du inte vill!)

Lycka till!
 

Snitt

Skrivet av  Vivi med Dennis 03 + fröet
därför att Dennis är född med katastrofsnitt pga att jag inte öppnades och den läkaren sa: -om nästa barn är ett litet barn eller kommer för tidigt kan det nog gå bra ev nästa gång men hon skulle rekomendera kejsarsnitt. (Dennis var inte särskilt stor, 3275 & 51cm) så därför kommer jag att kräva snitt för jag vill inte bli "paniknersövd" igen och missa även mitt andra barns första 3-4timmar.
 

Det förstår jag verkligen!

Skrivet av  Mina75 bf 15/8
Är själv akutsnittad och skulle verkligen föredra ett planerat snitt framför det igen! Behövde dock ej vara sövd. Usch vilken panik du måste ha haft!
Jag har dock fött 2:an vaginalt...

Lycka till!
 

Tack!

Skrivet av  Vivi med Dennis 03 + fröet
dessutom han jag fråga 3 sköterskor på uppvaket om vad som hänt med barnet innan jag fick reda på ngt :/
De var jobbigt!
Men allt slutade bra så det lämnar vi bakom oss.
 

grattis!

Skrivet av  Jen med Vidar 02 och v. 8
och välkommen säger jag också, fast jag inte har huserat här särskilt länge heller :)
 

Hej och välkommen hit

Skrivet av  Embla med son-03 och bf 30/8
själv har jag bf i slutet av Augusti, den 30:e närmare bestämt så vi får väl se om det blir September för oss eller inte. Min "gube" vill att barnet i magen ska heta Dennis om det blir en kille :-)

Hoppas du ska trivas här!
 

Ehum...välkommen hit *rodnar*

Skrivet av  MammaMia m Isaac -02, v9+6
Jag min gravidhjärna gick ju in på Aug 2003 och läste ditt inlägg och trodde jag var rätt.

Välkommen hit, synkis!
 

Grattis!

Skrivet av  Elaine väntar femman, v. 11
Och välkommen hit! Här kommer du säkert att trivas....jag tycker det är en urmysig grupp som verkligen bryr sig om varandra.

Förmodligen får jag oxå en julibebb* men så länge jag inte har något snittdatum klart så stannar jag i augusti. Har ju varit med om förr att bli flyttad 12 dagar och då kan det, trots snitt, ändå bli augustibebb*

Har oxå ett augustibarn sedan tidigare + ett majbarn, ett junibarn och ett septemberbarn.

Kramar!
 

Jag har förresten lagt till....

Skrivet av  Elaine väntar femman, v. 11
...dig på BF-listan så det inte glöms bort.
 

Välkommen hit

Skrivet av  Christina
och stort grattis.

Christina heter jag, är 34 år och bor i södra Sverige med sambo och en dotter på 3,5 år.
 

Grattis!!

Skrivet av  AnTiCe v9+5
Och välkommen hit!

Kram
 

Grattis o välkommen imt

Skrivet av  Mammasuss v.8
 

Grattis

Skrivet av  AnnaS med 96:a & 97:a +bf 16/8
och välkommen, hoppas du ska trivas! *kram*
 

Grattis och välkommen!

Skrivet av  Marie med Pontus 020917, v.10
Hoppas att du ska trivas här hos oss.

Lycka till!
Kramar