Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Hallå o god fortsättning

Skrivet av Mammasuss v.8
Nu är jag äntligen tillbaka på jobbet där jag har gott om tid att läsa alla 8!! sidor som jag missat :)
Min son fick öroninflammation lagomt till att jag skulle börja jobba så jag fick lite längre ledighet.

Härligt att höra om er som fått se era små underverk redan i VUL jag är riktigt avundsjuk. Själv mår jag bara skitdåligt o nu har kräkningarna kommit med besked. Jag läser med stort intresse om alla tips för att må bättre. Måste testa den där ingefärsdrickan (trots att jag inte gilla igefära) Men vad heter den? och var finns den att köpa?

Jag vill oxå säga stort grattis till er nya och önska er lycka till på vägen till underverket.
Kram
Svar på tråden: Hallå o god fortsättning

Hej

Skrivet av  AnnaS med 96:a & 97:a +bf 16/8
God fortsättning till dig med!
Har tyvärr inga tips att ge dig ang kräkningar, mår själv inte så illa som tur är. Hoppas det lugnar ner sig :)
*kram*
 

God fortsättning!

Skrivet av  Charlie bf 7/8
Jobbar också idag och ägnar alldels för stor del av min arbetstid till att kolla vad som har hänt härinne :-)

Ingefärsdrickan är jag också sugen på att testa. Mår också illa och överlever dagarna med hjälp av Postafen. Blir dock tröttare av dessa nu än tidigare och har grymt svårt att koncentrera mig längre stunder.

Jag är en av de lyckliga som fått se ett litet hjärta picka men kan ändå inte sluta att oroa mig...

Hoppas att sonen mår bra nu och att du får lite gjort på jobbet iaf :-)

Kram
 

God fortsättning!!

Skrivet av  Marie med Pontus 020917, v.10
Kul att du är tillbaka.

Hoppas att du mår bättre snart.

Kramar
 

God fortsättning!

Skrivet av  Elaine väntar femman, v. 11
Då förstår jag att du haft att göra....8 sidor är mycket text....:-)

Jag är oxå lite avis på dem som redan sett sin bebb* men väntar och till slut ska väl du och jag oxå få se våra underverk.

Hmm...jag ville ju testa den där ingefärsdrickan men glömde bort det idag när vi var och handlade.
 

Artiklar från Familjeliv