Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

TACK alla ni som hjälpte mig med råd för några

Skrivet av Marie med Pontus 020917, v.10
dagar sedan vad man kunde göra mot hård mage och förstoppning.

Jag har nu två paket Bran flakes hemma. Äter dessa varje dag. Dricker en massa vatten och apelsinjuicer. Detta har gjort att jag är mycket bättre nu. Dock har jag ofta smärtor fortfarande på kvällar och nätter men det har blivit bättre.

SÅ ett stort TACK igen!!!
Kramar
Svar på tråden: TACK alla ni som hjälpte mig med råd för några

Vad skönt att du är bättre!

Skrivet av  Elaine väntar femman, v. 11
Jag har blivit jättekonstig i magen denna graviditet. Får världens magknip ungefär en gång i veckan och då gör det så ont så det nästan söker mig. Efter ett antal såna magknipsanfall en kväll så blir det toalettbesök och då äntligen lossnar det i magen. Sen går det en vecka igen och samma visa upprepar sig. Hoppas verkligen att det inte ska hålla på så hela graviditeten.

Kanske oxå skulle prova lite BranFlakes så magen håller igång sig hela tiden.

Kramar!
 

Måste nog ge

Skrivet av  Marie med Pontus 020917, v.10
allt beröm till de som tipsade om Branflakes. Det är säkert de som har fått igång magen. Känns mycket mycket bättre nu. Även om det fortfarande gör ont så blöder jag iaf inte.

Testa du. Själv tyckte jag att de gjorde under *ler*

Hoppas att allt är bra.
Kramar
 

Vad

Skrivet av  Marie med Pontus 020917, v.10
tokigt det kan bli. Nu lät det som om jag inte var glad åt andra tips - vilket jag självklart var ;-)

Kramar igen!
 

va skönt :)

Skrivet av  Jen med Vidar 02 och v. 8
från en som också äter bran flakes med och dricker apelsinjuice. Jag har ganska starka direktiv om vad jag kan och inte kan äta där inifrån ;)
 

Visst är de toppen

Skrivet av  Marie med Pontus 020917, v.10
bran flakes ;-)

De har verkligen hjälpt mig ihop med apelsinjuicen. *ler*

Hoppas att allt är bra!
Kramar
 

jodå allt bra :) imt

Skrivet av  Jen med Vidar 02 och v. 8
..
 

Artiklar från Familjeliv